عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

دیروز و پریروز رو رفته بودم مرخصی.

عروسی خوب بود

امتحانامم بد نبود.

الان به شدت عصبی ام چون مدیرمون باز زر زر کرد به خاطر مرخصی رفتن من.

حالمو به هم می زنن

اصلا حوصله تعریف کردن این چند روز رو ندارم

فعلا

کوتاه

سلام بچه ها

امتحان زیاد خوب نبود.اولش خیلی خوب می نوشتم ولی بعدش سر و صدا باعث شد تمرکزمو از دست بدم . همه مسئله هامو خراب کردم.باور کنین بیشتر از ۴ *۵ بار هی خط می زدم عوض می کردم الانم یادم نیست بالاخره چی نوشتم....

مامان بابای عسلی دیروز رسیدن .داداش و جاری بزرگه هم فردا میان...

امتحان بعدیم ۲۸ ام ( روز عروسی) و بعدیشم ۲۹ ام ( فردای عروسیه ) و من بسیار مشعوف می باشم...

ببخشید که نمی تونم زیاد بیام .به همتون سر می زنم و سریع می رم سر درسم.امتحان ۲۹ ام رو هنوز کتابشو نگرفتم ( عسلی هم این درسو داره)

دوستتون دارم

امتحان

سلام بچه ها

من فردا امتحان دارم. ( بررسی موارد خاص در حسابداری یا همون مباحث جاری در حسابداری)

 درسامم مونده

باید برم بخونم.

واسم دعا کنین

فعلا