عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

طنین بانوی خود شیفته

سلام گوگولیا Heart Smile

بنده دوباره آمدم !  واستون متاسفم ! 

* بچه ها کسی می دونه اگه یه زن و شوهر شکمو با هم ازدواج کنن بچه شون چی از آب در میاد؟ نکنه بچمون یه بادکنک بشه ؟! من می ترسم خب ! در پی رجوع به نشاط و خوردن سیب زمینی عسلی دیشب ساعت ۱۲ ! دوباره هوس سیب زمینی کرد و به نشاط رجعت نمودیم ! چاق و خپل خودتی فهمیدی؟ 

 

*  دیروز عسلی ساعت ۷ اومد خونه . تازه دوباره باید می رفت جایی.ماماننننننن .غصه بخورم حالا ؟ آره ؟ آره ؟ 

 

* دیروز دوباره طنین بانو خود شیفته شده بود. چه کنیم دیگه مادر ؟ بازم اسکالا زده بودم به موهام و خیلی باحال شده بود.اینم عکس طنین بانوی خود شیفته مزمن! حالا درمانی داره این بیماری ؟ 

 

* نمی دونم چرا این موش بیچاره ما انقدر جنجال بر انگیز بود؟! مگه مطلب مشکوکی نوشته بودم؟! ببینیدش چقدر جیگمله. Heart Smile- در حاشیه عرض کنم که  چیزایی که اون پشت می بینین سیب درختیه که گذاشته بودم کنار بخاری خشک بشه -

 

* کامپیوتر بی ادبمون خراب شده.خاک تو سرش کنن. یعنی خراب نیستااااا ویندوزشو عوض کردیم بدبخت لال شده.هر چی باهاش صحبت می کنیم فایده نداره زبون آدمیزاد نمی فهمه که! دیروز کلی درایور ساوند داونلود کردم جالبه که عکس اون بلند گو اومده ها ولی بازم لام تا کام حرف نمی زنه نمی دونم چه مرگشه؟به شما چیزی نگفته؟ 

 

* می خوام واسه عید موهامو رنگ کنم کسی پیشنهادی داره؟ 

 

* در مورد سوغاتی جدا از شوخی کمک می خوام .بدلیجات و گفتم بیارن واسم غیر از اون دیگه چی بخوام ؟ - لطفا نگین داری می بینی سیب زمینی ... -  

 

* جون جون آفرین که با زبون خوش اومدی ! 

 

* همین دیگه ا ِ ! 

 

* + و + واسه اونایی که نتونستن عکسارو ببینن

نظرات 45 + ارسال نظر
گ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:20

اولللللللللل

باتو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

طنین جان عکسات واسه من باز نمیشه . یعنی میگه دسترسی به این سایت امکانپذیر نمیباشد . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه چه سایتیه ؟ هان ؟ هان ؟

گ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 http://www.0guppiterr0.blogsky.com

یه بچه تپل مپل !

طفلک ! اینو شستیییییییییییین

بیا اونور ۱ دونه عکسه
گیتی !

لیلی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 http://http:/manoaghayehamsar.blogfa.com

سلام طنین بانو
خوبی ؟
دیگه سراغی از ما نمیگیریا .........
من احساس می کنم چند وقته آخرای پستت مبهم می نویسی .. یا برای افراد خاصی می نویسی.....
؟؟ احساسم درسته ؟
مواظب باش با خوردن سیب زمینی های پر ملات نشاط چاق نشی خانم خوشگله .....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:51

بچه تون میشه یه .....
نمی گم خب که بسوزی.....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:51

به به....
من خود شیفته ات هم عاشقشم....
اصن تو هر چی بشی من عاشقتم.....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:52

ماششالا چقد موشتون شبیه باباشه ها!!!!
اما کاش به تو رفته بود یه کم خوشگل میشد حداقلکندش.....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:53

در ضمن فقط خاک تو سر من....
کامپوتر و باید یه چیز دیگه جاش بگی ...من نمی دونم چی... اما خاک تو سر فقط مال خودمه ها!!!!!

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:53

مشترک محترم
پیشنهادات بنده قلبن ارائه گردیده است حضورا....
لطفن مجددن سئوال نفرمایید.....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54

همین....
مال من هم همین دیگه....
تموم شد....

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:55

نه نه... دروغ گفتم......
تموم نشد......
میشه به من هم ازون اون آب نباتا بدی.....؟؟؟؟؟

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:56

منم باید برم چن هفته گم و گور شم که واسه اومدنم تشویق شم.....؟؟؟؟!!!!!!

نانازی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:15 http://www.nabat.blogfa.com

عزیزم من آرایشگری بلدم اما اینکاره نیستم!! فقط واسه خودم یه کمی ارایشگری می کنم و اونم وقتی حوصله داشته باشم.گفته بودم کارمند یه اداره ام.
ترشی های اونجا خیلی تنده. اگه دوست داری بگو بیارن. حنای هندی مخصوص طراحی روی دست و بدن. چای لیمو چون خیلی شیکمویی خوبه!!

نانازی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:20

طنین جون چقدر لاغر شدی.
خیلی موهاتم نازن. منم شیفتت شدم

دزی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:20

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:31

طینییی....
من باز آپ کردم....
روم سیاه......

گیتی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:45 http://giiitiiii.blogfa.com/

موخوشملو ببین. طنییینننن.... یه سوال... مگه چشم و ابرو نامحرمهَ مو محرم؟؟؟؟ شرا پس من برعکس فکر می کردم آیا؟؟؟؟
خو من شه بدونم هند شی شیا داره که به تو گفته کنم؟؟
بهدشم دوست دارممی خوامتاشلا؛ شیفته تم

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

بچه شون میشه کوفته غلغلییییییییی

د دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

الهام دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

طینین جان می شه در مورد اسکالایی که به موهات زدی توضیح بدی؟ من بخوام بخرم باید بگم چه نوعش و بده؟ موها رو چرب که نمی کنه؟؟؟

عزیزم در این مورد چند بار توضیح دادم.من اسکالای مشکی رو دارم.واسه هر مویی جدا داره ولی به نظرم همش یکیه .بعدشم اینکه وقتی از حموم میای بیرون موهاتو شونه نمی کنی و اسکالا می زنی به موهات ( تا وقتی خیسه ) بعدش وقتی خشک می شه موهات حالت دار می شه

دخملی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

اون بالایی منم خوب هول شده بیدم

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:56

عکسها باز نمیشن

ف ی لترن گل

یه بار دیگه با یه سایت دیگه اپلود کن خووووو

چشم

دخملی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:57

همچون همیشه سوال از خودم در میکنم
در مورد اسکالا توضیحی توانی از خود دروکنی؟
آخه منم میخوام بخرم فقط بگو چه رنگیشو هم گرفتی لفطا

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:57

لباس چن تا از ان بلوز شلوار یا دامن جیگمیلی هندی دیگه

دخملی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:57

بچه تون هم احتمالا تو مایههای بچه ما میشه

دخملی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:59

شوهر خواهر همسری اخیرا هند رفته بود برای ما یه فیل آورده که خیلی خیلی جشنگه البته من ازش اینجا هم دیدما من که خیلی دوسش دارم

دخملی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:01

طنین تو چت می تونی بیای؟
یه مشکلی برام پیش اومده اظطراری می خواهام باهات مشورت کنم اگه بشه

آره عزیزم منو با آدرس tanin_buji اد کن

الهه(جون جون) دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:13

خپل های چاقه شیکموووووووو خجالت نمیکشید آیا؟
امیدوارم نی نی آیندتون ۸ کیلو باشه وقتی به دنیا میاد ..


بگو واست ساری بیارن ..پسرعمه من دو سه سال پیش آورده بود واسه همسر آیندش ..اینقد پارچه های ناااااااااااااااااز بودن...بعد زنش واسه نامزدیش پوشید ...خیلی خوشمل بود
از این مجسمه فیل ها هم قشنگه ...کوچیک به بزرگن

الهه(جون جون) دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:16

عکسا باز نمیشن کهههههههههههههههههه

فهیمه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:53

سیب زمینی نوش جونتون...
بچه اتون هم بادکنک نمی شه... اگه بشه که خیلی بامزه است.. الهییییییییییییییی
موهات خیلی خوشگلند .... مبارکت باشه.. (چه ربطی داشت؟)...
آهان راستی این موشتون چرا اینقدر سبیلاش زشته؟..
ترسناکه یه جورایی...

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:41 http://saghf.blogsky.com

آخی
الهی.....
طنین من ندیده از صمیم قلبم دوستت دارم یه جورایی با وبلاگت انس گرفتم انگار خونه خواهرمه ..هر روز سر می زنم
موشت خوشکله اما مشت از اون خوشکل تر...
و ممنونم که بهم سر زدی گلم
مریم

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:43

راستی طنین جون سیب واسه چی خشک میکنی؟؟؟؟
فضول دردی دارما

انجمن تخصصی الکترونیک ایران دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:56 http://electronix.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما هم بازدید کنید.

با سپاس - انجمن متخصصان الکترونیک ایران

خاله ریزه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:33

طنین ناز خاله خیلی جیگملهههههههههههههههههه
خو احساساتی شدم خواستم بقورتمت

مورچه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:55

موهاتو بادوجونی کن .
یا بژ
من از این رنگا دوست می دارم

بهار سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:26

سلام بر طنین بانوی خود شیفته....
صب بخیر دوست خوشگل حوشگلم....
عزیز دلمممممممممم خوبی امروز؟؟؟؟؟/

عسل سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:30

اینهمه دولت مهرپرور هزینه تبلیغات میده واسه صرفه جویی در مصرف سوخت اونوقت این خانوم با استین حلقه ای تو خونه تردد میکنه. واقعا که. ادم به تو چی بگه ها ؟ ها ؟ ها؟
میگم کامپیوترتون لال شده خب لابد اسپیکرهاتون خاموشه دیگه......
در مورد رنگ مو که بنده بادمجونی کردم و الان رنگش رفته و یه چیز خیلییییییییی جیگری شده. همینو می پیشنهادم

هلیا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:12

سلام عزیزدلم . ای عاشق سیب زمینی
طنین موهات خیلی خشگله حیفه رنگش نکن.راستی همینطوری سیبو بذاری خوب خشک میشه؟سوغاتی هم هریچی عشقت میکشه بگو هرچی بیشتر بهتر

الهه(جون جون) سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:09

این خانومه که تو عکسه چرا صورتش معلوم نیست خووووووب ! نمیخواااااااااااااااااااااام

فائزه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12

سلام طنین جونی
فکر کنم بچتون شکل گارفیلد بشه شکمو و تپل مپل
بعدشم امسال رنگ مو تیره مد شده شرابی و مشکی و قهوه ای
سوغاتی بگو برات لباس هندی بیارن خیلی خوشگله من که خیلی دوست دارم

عطر برنج سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 http://atr.blogsky.com

چه موش خوشملیییییییییییییییییی! آخی!! طنین تو هم نازی هااااااااا بلا!!

بهار سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:06

میشه آپ کنی لوفن؟؟؟؟؟؟؟

باتو سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:07 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

موهات خیلی خوشگله طنین . برعکس موهای من که لخته لخته و هیچ حالتی نداره . با اینکه موی لخت مده ولی من همیشه موهایی مثل موهای تورو خیلی دوست داشتم و دارم .

دزی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:44

مریم سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:31 http://saghf.blogsky.com


اینم یه رد پا یعنی بازم امدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد