عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

پوست می اندازیمممممم

به به طنین خانووووووووووم ترکوندهههههههههههههه  

بالاخره قالبمان را عوض نمودیممممم.باشد که مقبول افتد! 

 

* شرکت ما طلسم شده! همه رفتن بیمارستان ! یکی خودش مریضه .یکی خانومش مریضه .یکیم عروسش زایمان کرده! نمی دونیم خوشحال باشیم یا ناراحت؟! بهر حال ما الان خوشحالیم چون یکی از همکارا بابا بزرگ شده و بهمون شیرینی داد و ما هم حالشو بردیم. 

 

* من ِ بدبخت یه تکلیف دارم - مربوط می شه به همون درس ِ ... س ی ا س ت که می خوام سر به تنش نباشه ! - باید یه کتابو خاصه کنم ! و تحویل استاد گرامییییی ِ عزیز ِ ناز ِ مهربونم بدم.حالا بعد از ۲ ماه بنده تازه افتادم دنبال کتاب. خب اینا همه به خاطر اینه که دُز یه چیزیم بالاست دیگه! بعدش فقط من موندم که چرا دُزش انقدر زیادی بالاست یعنی کم کم دارم به سلامتی خودم شک می کنم!!!!!!! دیروز توی اینترنت افتادم دنبال پیدا کردن ِ کتاب! تازه می خواستم کتابو اینترنتی بخرم که دیدم ۳ روز طول می کشه و نمی شه و گرنه حتما اینکارو می کردم! آخه واقعا ستمه سه ساعت توی صف وایسی سوار اتوبوس بشی بعد دوباره ایستگاه ان قل اب که مثل جولانگاه ِ مرگ می مونه ! در طی یک عملیات انتحاری پیاده شی و بعد دوباره مجبور باشی سوار شی! آخه این انصافه ؟ خلاصه دیروز مجبور شدم عملیات انتحاریمو انجام بدم.حالا خوبه کتابش کمیاب نبود سومین مغازه پیداش کردم و خریدم. کی می خواد اینو بخونه و خلاصه اش کنه؟ خدا عالمه!

 

* دیروز به دوستامون زنگیدیم و گفتیم ما نمیایم خونتون چون تکلیف داریم و میخوایم درس بخونیم. - بالاخره داریم لحظات پایانی ترمو می گذرونیم و تازه داریم به صرافت میوفتیم! - خلاصه نشستیم چایی خوردیم .بعد مسابقه ۱۰۱ دیدیم. بعد غذا پختیم و در انتها من ۱۵ صفحه از اون کتاب کذایی رو خوندم و عسلیم  تحقیقشو آماده کرد و داد به من واسش تایپ کنم.خوب شد نرفتیم خونه دوستاموناااااااا و گرنه کی اینهمه درس می خوند؟! 

 

* روزی که مامان بابای عسلی می خواستن برن دو تا مجله دادن به ما گفتن اینا رو بدین به خانوم میم. - مامان بزرگ جاریم - ما هنوز مجله ها رو ندادیم !  ۱۰ روز دیگه مامانینا میان! و ما سعی می کنیم زیاد بهشون زنگ نزنیم که یه وقت نپرسن به آقا و خانوم میم سر زدین یا نه؟ بازم قضیه همون دُز بالا و این حرفاست ! 

 

* امروز من چرا انقدر گند ِ دماغ و خر بودم؟ اینکه دیگه ربطی به دُز بالا نداره احیانا؟ نمی دونم والاه.خدا می دونه! 

 

* قالبم مبارکککککککک

نظرات 34 + ارسال نظر
مثل لیمو تلخ وشیرین دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:43

این شد قالب متناسب طنین بانووووووو

مقبول افتاد

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:44

وای من اول بودممممممممممممم

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:46

مجله ها هم رفتن دنباله کیفه که قرار بود بخری واسه مامانت

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:47

کم درس بخون شاگرد اول میشییییییییییییی

نانازی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:01 http://www.nabat.blogfa.com

نانازی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:02 http://www.nabat.blogfa.com

وای چی می بینم؟!!
چه قالب نازی گذاشتی طنین جونم.
مزاحمت نمی شم برو بدرس
بوس بوسی

بهار دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:23

معلومه که قالبت مبارککککک


بهار دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

ببخشید دز یه چیزی ینی دقیقن چه چیزی؟؟؟؟

الهه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

وای چه قالب نانازی
مثل خودت

فائزه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:28


طنین خیلی خوشمل قالبت مخصوصا اون عکس گلهای لاله که من عاشقشم

دخملی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:34

جیگمرم قالبت موارککککککککککککک
خیلی ناناس و جشنگه دوستم عینهو خودت

غزل بانو دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:49

سلام طنینی!!! قالبت مبارک باشه عسیسم!!
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟
اکه بدونی وبم جقد تعجب کرد از اومدن تو

طن طن جونم عسلی خوبه؟

فعلا باهات آشتی کردم به شرطی که دیکه تکرار نشه

فهیمه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:50

قالب نو مبارک...
درصد این دزتون حتما بالاتر از ۱۰۰ درسته؟؟؟...

خانوم خونه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:35 http://saeid-sh90.blogfa.com

قالب جدید مبارک

من آپم
ممنون که پیشم میای.

الهه(جون جون) دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:03

هیچم مقبول نیفتاد ....این چه قالبیه طنیییییییییییییین؟

هلیا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:28

قالبت مبارک این خیلی خوبه سریع تر هم بالا می آد .راستی طنینی چه رشته ای می خونی؟فکر نکنم اون قضیه مربوط به دز باشه همه دانشجوها همینن دیگه

باتو سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

واااااااااااای طنین خیلی خوشگله قالبت . مبارکه عزیزم

خاله ریزه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:12


خیلی عالی شد.. روحیه آدم باز میشه
مفارکه طنین جونم

راحله سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:52

طنین جون

قبلاْ این قالب من بود ولی امکانات جانبی نداشت

نمی دونی چیکار کنم امکانات جانبی فعال بشه

ربطی به قالب داره با نه
علتش چی بود

سارا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:43

اااااااااااا
نظرم رو برای پست پایین نوشتم

ستاره سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:34

فکر کردم اشتباه اومدم دیدم نه خود خودتی قالب نو مبارکه خیلی خوشملهمواظب باش تو یه چیزیت نشه

برای تو سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 http://www.dearlover.blogfa.com/

سلام مبارک مبارک

وای از این تحقیقات اخه این ها چه سودی داره

غزل بانو سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:16

سلام عسیسمممممممممممممممممممم
عخشه خودمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گلنوش سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:30 http://www.azzelattaezat.blogfa.com

سلام طنین جوووووووووووون

قالبه نو مبارک خانومی خیلی گشنگو ملوسه هااااااااااااا بپا ندزدنش

آخ یادم رفت بگم این همه انرژی پس چرا گنده دماغ شدی

اصلا بهت نمیاد ها اااااااااااا


وای ناز بشه قالبت که نازه

مبارکه مبارکه ایشالا

مریم سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:30 http://saghf.blogsky.com

به به
مبارکههههههههههههههههه
تنوع بهترین پدیده تو زندگی هست از نظر من
منم این روزا یه تنوع بزرگ خوشکل تو زندگیم ایجاد کردم
مبارکه گل من

روناک چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:55

سلام امروز شانسی اومدم اینجا و بس که خوشم اومد از صب نشستم همشو خوندم . خیلی ساده و دلچسب مینویسید . لذت بردم
راستی دستور کیک خوب دارم هر کی پخته راضیه میخواین؟

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:29

مبارکه قالبت. قشنگ شده
وای درس و امتحانو نگو که حالم بد میشه. یادمه دوران نامزدی با چه ماکافاتی درس میخوندم. اخر ترم یه صفحه میخوندم سه ساعت با همسری حرف میزدم

دخملی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:18

طنین جان خیال آپ کردن ندارن احیانا؟

نیلوفر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:29 http://www.niloufar700.persianblog.ir

خوب من که قالبتو ۲ روز پیش تبریک گفتم. این متنو که که دیروز خوندم. حالا بگو ببینم تکلیف من چیه که تو آپ جدید نذاشتی؟؟

مورچه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:11

عسلی خوبه ؟

بهار چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:19

به به طنین بانوووو.......
خب بیا آپ کن دیگههههههه..........
وگرنه........

قاصدک چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://ghaasedakam.blogfa.com/

قالب نو مبارک خانوم طننین جان

وای من انقدر از انقلاب رفتن خوشم می اید می کفتی من برات کتاب رو می گرفتم

بعدشم من هم هنوز تحقیقم رو اماده نکردم خوبه از اول ترم می دونستم

گ چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:03

آره قالبت مبارک / واسه نظز گذاشتن توی اون یکی کلی عذاب داشتم .



میگما طنین چی میخونی / و کارت چیه ؟
اگه دوست داشتی جواب بدی و اینجا ننویسی واسه یکی از پستای قبلیم بزن .

گیت !

قربونت برم من حسابداری می خونم
کارمم منشی و حسابدار :دی

بهار پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:05

بابا این پوستی که رو زمین مونده رو بردار دیگه..... ببین من چه زود زود آپ می کنم... یاد بگیر خب بچه جان....

چشم چشم میام به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد