عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

بزک زنگوله پا با عکس آمد!!!!

سلام سلام آی دوست جونا 

منم منم بزک زنگوله پا اومدم پیش شما!!!!!!!!! 

حال می کنین این حس شاعرانه بنده رو؟!!! 

 

* دیروز بنده یک عدد طنین بانوی اخمالو بودم که قرصاشو نشسته خورده بود و  خیلی لوس شده بود.و بهمین دلیل پیشنهاد بوجی را مبنی بر رفتن به پارک ملت و دیدن آب نمای رقصان - که به قول بهار از دهن افتاد بابا! - رد نمود!  

 

* دیروز بوجی سر ِ کار نرفت. یعنی سر ِ کار رفتاااااااا.ولی سر ِ کار ِ اصلیش نرفت.آخه چند وقتیه عسلی تصمیم گرفته کارشو عوض کنه.می گه حسابداری جوابگوی ما نخواهد بود در آینده.راستم می گه بالاخره تا ۳ سال دیگه ما می خوایم بچه دار بشیم و  مسلما من دیگه سر ِ کار نمی رم.واسه همین حقوق عسلی باید اونقدر باشه که بتونیم بدون کار کردن ِ من جوابگوی خرج و مخارج ِ سنگین ِبچه و اینا باشیم دیگه!!!!! خلاصه در همین راستا دیروز عسلی رفته بود برای ویزیت ِ لوازم بهداشتی صحبت کنه و قرار شده که اینکارم فعلا داشته باشه تا ببینیم چی می شه؟ 

 

* اونروز صحبت سر ِ این بود که ما اون درسی که دوست داشتیم و نخوندیم و اینا .بعد من به عسلی می گم عسلی من روانشناسی دوست دارم تو چه درسی دوست داری؟برگشته می گه من پول دوست دارم!! و در این لحظه بود که من از عسلی نا امید شدم! 

 

*پنج شنبه که رفتیم دیدن پسر خاله عسلی - خونه عمه پسر خاله عسلی - ووووووووی نمی دونین چه خونه ای بود.انقذه خارجی بود که نگوووووووو.یه خونه بود که ۴ واحد بود.ولی همه ۴ واحد برای یک نفر بود.مثلا یه واحد اتاق خوابا! یه واحد دسشویی حموم ! ( حالا ایناشو من دارم از خودم می گما! ) خلاصه بهدششش طبقه همکف سوار آسانسور می شدی طبقه اول وسط پذیرایی در میومدی!!!!!!!خیلی خارجی بوداااااااااااااا  

 

* اون کاری که گفته بودم عسلی مراکز یوگا نیاز داره مربوط می شه به ویزیت چراغ خواب و شمعدونای نمکی . یعنی از جنس بلور نمکه.خیلی چیزای خوشگولیه. 

 

* بچه هاااااااااا من با کلی ذوق و شوق اون آدرس ایمیلو ساختم آما هیشکی واسه من ایمیل نفرستادونده! هیشکی منو دوست نداره؟!  Begging

 

* دوست عزیزی که دیروز واسه من کامنت گذاشته بود من دوباره اعلام می کنم که متاسفانه نشناختمش ولی از دیروز این کِ ر م ِ منو ول نمی کنه که این دوست عزیز کی بیده؟! دوست جون منو دریاب! 

 

* ما پنج شنبه علوسی دعوت شدیممممممم.س م ن ا ن! حالا عروسیه کیه؟ ممممممم عروسیه پسر خاله ی شوهر خاله ی عسلی! فک کن!!!!! بهدشم من نمی دونم چی بپوشم . اون پیرهن مشکیه چون بندیه نمی خوام بپوشم.حالا موندم چه کنم...

  

و اما.... عکس : 

 

روسری   ---  یخچال  ---- لباسشویی --- علوسک جیگولی من  ---رژ گونه ای که جمعه خریدم   --- قالیچه جینگولیمون !  --- اینم منم با موهای مثلا فر!

نظرات 43 + ارسال نظر
آریانا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 http://aaryanaa.blogsky.com

سلام عزیزم
فکر کنم اولم
مبارک باشند عکسات قشنگ بودند
راستی چه جوری موهاتو اینجوری کردی؟چی زدی ؟توضیح می دی یه کم؟
مرسی

عزیزم حالت دهنده اسکالا زدم

باتو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

عکسهات همشون باز نمیشه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ راستی اونی که خریدی پنکک نیست رژگونست خانومی .

ههههه راست می گی ((:

خانوم گلی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 http://bo0os-bo0os.blogfa.com

منم خو پول دوس می دارم طنین جونیمممممممخو الان اصن پول نداشته باشی یهنی نمی تونی به بقیه ی چیزای مورد علاقه ت برسیطنینی می خوای نی نی بیارییییی؟آخه یهنی ماها همه خاله میشیم؟

خانوم گلی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48

من هنوز یاد نگرفتم میل بفرستمهروقت یاد گرفتم حتما واست می فرستم

باتو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00

عکس خودت باز نمیشه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بانوی سرزمینهای شمالی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30

وای چه خونه ای بوده ها
راستی سه شنبه ساعت ۱۱ در دسترس باش

فائزه یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39

سلام طنین بانو
آخه این چه عکسهایی که گذاشتی همش نصف باز میشه
بعدشم چرا عکس خودت رو اینجوری کردی

قاصدک یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 http://ghaasedakam.blogfa.com/

من همه عکس ها رو دیدم
من همین امشب عروسی دختر عمو جانمه و من هنوز اینجا هستم

روانشناسی خیلی رشته ی خوبیه من با اینکه اول ها زیاد علاقه نداشتم و می خواستم علوم سیاسی بخونم ولی الان خوشحالم که علوم سیاسی نرفتم و دارم روان شناسی می خونم

مشی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:03 http://mashi.blogsky.com

بزار ببینیمت دیگه طنین! اوههههههههههه! چقده عسک! شال و عروسکت خیلی خوشمل بود!

بهار یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:23

میگم خب میخ وای بندای لباست رو بردار بعد بپوشش که دیگه بنداش مانع پوشیدنش نشه.... ها؟؟؟
تازه عاشق یخچالت شدم من تیرررررررر.......

بهار یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:26

چه اتاق خواب نامرتبی... تازه از خواب بیدار شده بودین؟؟؟؟ یا تازه از تو کمد اومده بودین بیرون که در کمدت بازه ؟؟؟؟
ناموسییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

مارک لباسشوهیت چی چی هه گلم؟؟؟؟؟ چقده گنده است... می تونی خودتم بندازی توش بشوری که خواب از سرت بپره.... تازه منم الانه یه عالمه خوابم می آهه.....

دخملی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:36

دوست جونییییییییی چه گده عسک هوراااااااااااا
همه شون خیلی جشنگن راستی طنین قالچه تو از کجا گرفتی ؟من دنبال این بودم یه جا دیدم انقدری می گفت 30000 تومن نخریدم تو چند گرفتی؟
راستی این رژگونه ها خیلی خوبن عالی

هلیا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:07

خریدات مبارک . قدر عسلیتو بدون که اینقدر به فکر آیندتونه چرا تو دیگه نمی خوای بری سرکار

هلیا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:09

موهات چه ناز شده بود درست از این مدل ها که الان مده . خیلی خشگل شده بود خوشم اومد

گ یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:11

پول دوست داشتن که نا امیدی نداره

یواشکی تموم شد. جات خالی

دزی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:56


می یام پیشت

خاله ریزه یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:47

وای طنین من ضعف کردم ..دلم میخواد چشای قشنگتو هم میدیدم
موهات خیلی ماه شده بودن..
من اگه جای تو بودم غلوسی میرفتم.. خیلی کیف میده

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:18

وای خدا از دست این اب نمای ملت

بیخیالش نمیشین دیگه

من وشوشو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:21

وای خدا از دست این اب نمای ملت

بیخیالش نمیشین دیگه

من وشوشو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:23

عکسها که نصفن

خیلی باهات حال مکنم عکس خونه ات از یخچال و لباسشویی شروع کردی

همه از مبل و /آینه شمعدون ....اینا شروع میکنن

بابا تو دیگه کی هستییییییییییییییییییی

من وشوشو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:24

من وشوشو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:25

علم بهتر است یا ثروت؟؟؟

همسری طنین:ثرووووت

من وشوشو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:28

عجب خونه ای بوده
خارجکی خارجکی هااااااااااااا

مریم یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:29

خدا نگشتت با این عکس از خودت گذاشتن
ترسیدم بابا
ولی خب موهات خوبه من پیشنهاد میدم کتیرا گل از عطاری بگیر فرش خوب میمونه
اگر خواستی دستورسو بهت میدم چه جوری درست کنی
آخه موهام حالت ذاره
خب خوشبخت بمونی گلم
فعلا باییییییییییی

مریم یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:30

مریم یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:31 http://saghf.blogsky.com

آخی آدرسم.................

خانومی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:41 http://khoneye-ma.blogfa.com

آخی قربونه طنین مو فرفری خودم بشم من
وای طنین 3 سال دیگهههههههههههههههههه
اسمشو چی میذارین
اون عروسکای یخچالتونم مثه مال ما بودن
رژگونتم خیلی خوبه منم دارم خیلی براق و خوب می کنه

راحله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

سلام

ببین اون من نبودم

غزل دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 http://www.ghazal777.blogfa.com

طنین جون پول دوست داشتن که بد نیست عزیزم خیلی خوفه عکسهاتم خیلی خوشگل بوداااااااااااا

ستاره دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

چه خونه باحالی عروسکت هم نازههه

عطر برنج دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 http://atr.blogsky.com

ما عسک گذاشته ایم جیگمل خانوم!‌عسک عزیزان خود را !!! بشتابید!

عسل دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

من بالاخره تو رو میکشم. حالا مثلا واسه چی صورتت رو خط خطی کردی؟ ترسیدی چشمت بزنیم
تو موهاتو فر کردی نه؟ چجوری؟ منظورم اینه که فر دائمه یا نه با بابلیس و این چیزاست. منم خیلی موی فر میدوستم و در اینده یه بار اینکارو خواهم کرد.
راستی اونجایی که تو گفتی روانشناسی دوست داری و عسلی گفته پول دوست داره من کلی از تو نا امید شدم

عسل دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42

جوابتو تو وب خودم دادم

سارا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 http://http:/mehretaban.blogfa.com

چرا عکس روی ماهت رو نذاشتی ما ببینیم.گل دختر موهای فرفریت چقدر خوشگله.منم دلم خواست.شاید فر کنم.آپم.بیا

نیلوفر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:06 http://www.niloufar700.persianblog.ir

طنین این دختر ناناسی که عکسشو گذاشتی که یه اسکلته طفلکی . چی اینو خواستی لاغر کنی؟؟

الهه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:12

طنین جونم مرسی بهخ خاطر عسکا
خیلی خوشلن
مبارکه خانومه با سلیقه

نیلوفر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:11 http://www.niloufar700.persianblog.ir

قابلی نداره عروسکه عزیز دلمممممممم

مینا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:18 http://www.manvaehsan.blogfa.com

سلام طنین جونم.

الهی من فدات شم چقد ناز مینویسی.

الان دارم میرم عکساتو ببینم.

عید غدیر رو هم پیشاپیش بهت تبریک میگم.

دوستت دارم.

بوس بوس.

گلنوش دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37 http://azzelattaezat.blogfa.com

سلام من آپیدم بدو زود باش بیا منتظرتم ها دیر نکنی

بهار سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48

اپیزود چهارم:
طنین و عسلی معلوم نیس کجان و چه کار دارن میکنن که این دختره باز غیبش زده....

اپیزود پنجم:
با اینکه بهار تهدید کرده بود که طنین هر روز باید آپ کنه و گرنه گوشش و می بره میزاره کف دستش و با اینکه طنین آپ نکرده هنوز گوش طنین سر جاشه و هنوز توسط بهار بریده و کف دستش گذاشته نشده....

اپیزود ششم:
خداییش بهار چقد بزرگواره که از خون گوش طنین چشم پوشید....

اپیزود هفتم:
در این اپیزود بهار دچار خود شیفتگی شده و لذا تا اطلاع ثانوی موجود نخواهد بود

اپیزود هشتم:
استثنائی بر اپیزود هفتم قائل شده و در صورت آپ نمودن طنین بانو ظهور می نماییم...

اپیزود نهم:
اپیزود نهم و کوفت... خب تو که دوباره تا شنبه میخوای غایب بشی خب بیا آپ کن دیگه....

اپیزود آخر:
داستان به خوشی تمام نمی شود.... دههههههه... بیا اپ کن دیگه....

مورچه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22

سلام
خیلی دوستت دارم
چون راست می نویسی
بی خودی پز نمی دی
زن مهربون و قانعی هستی
دوست خمبی هم هستی
تو یه مهمونی غریبه تر لباس لختی نمی پوشی
خلاصه همسرت هم دوست داری
همسرت هم دوستت داره و به فکر زن و بچه آینده اشه
خدا کنه همیشه روز به روز همه چیز برات بهتر شه

بانوی سرزمینهای شمالی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31

یه سر بیا پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد