عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

خدا مرگم دارم ار غافله عقب می مونم!

سلام دوستای ماه و مهربونممممممممم

چند روزه احساس می کنم حضورم کمرنگ شده. الان داشتم وباتونو می خوندم دلم پر پر زد!!!!

گفتم بیام آپ کنم از غافله عقب نمونم!  

* الهی من قربون اون استاده خ ر مون بشم ! – حال می کنین پارادوکسو ؟! – اون تکلیفه بود که من کلی به خاطرش عجز و لابه کردم. یادتونه؟ مدتش تمدید شد.اونم 1 ماه و نیمممممممممممم.تا 5 اسفند وقت داده حالا وقتشه که بیام یه ماچ از لپت بکنم استاد گوگولی مگولی!- جو گیر می شویممممممممممم – 

 

* آقا خب ما چیکار کنیم ؟ دست روزگار مارو همراهی نمی کنه دیگهههههه.خدا جون تو که خودت می دونی دزش بالاست ! پس چرا همکاری نمی کنی؟!!!! دیشب بعد از یک قرن و نیم تصمیم گرفتیم بریم یه سری به مامان بزرگ جاریم بزنیم و مجله هاشم بدیم.ولی خونه نبودن ! –کسی  دماغ سوخته می خواد ؟ -Hanging 

 

* از وقتی ازدواج کردم داییام نیومدن خونمون . – نمی دونم تعریف کردم یا نه ؟ شب یلدا ما رو با خاک یکسان کردن انقدر که متلک انداختن !- مامانم هی می گه بابا یه بار دعوتشون کن قال قضیه رو بکن دیگه. منم که تنبل.- حالا خوبه مامان بیچاره ام همه کارارو می کنه - البته راستشو بخواین تنبلی نیست هر کی ندونه شما سوء سابقه منو توی مهمون داری می دونین ! ولی زیاد باهاشون احساس راحتی نمی کنم و دلیل اصلیش همینه.خلاصه طنین بانو به همراه مامانش دیشب تصمیم گرقتن که دایی ها رو واسه جمعه دعوت کنن .ولی بلافاصله طنین بانو پشیمون شد و به مامانش گفت که ای مادرررررررررر دست نگه دار که دخترت حال ندارد! باشد برای 11 بهمن! – 4 بهمن مامان بابای عسلی از ه ن د میان – مامان بیچاره هم گفت باشد ای دختر تنبل! ولی وقتی عسلی به منزل آمد گفت نهههههههه 11 بهمن نزدیک امتحاناتمان است همین هفته بیایند! خلاصه پس از کش و قوس فراوان راضی شدیم که برای همین هفته دعوتشان کنیم ولی زندایی جان فرمودند که ما این هفته مهمان داریم و نمی توانیم بیاییم و بنده بسییییییییییی مشعوف گشتممممممم.

* یک هفته ایست که  هوس کباب ترکی به سرمان زده است اما دریغ از یک پایه! که ما را همراهی نماید! به جای کباب ترکی دیشب یک ظرف سیب زمینی از نشاط خریدیم و خودمان را شرمنده کردیم. 

 

* نمی دونم چرا تازگیا انقدر سر کار سرم شلوغ می شه.؟در حدی که آخر وقت تصمیم می گیرم که استعفا بدم! ولی بعدش پشیمون می شم!

* آقا من نمی خوام شوهرم آدم کاری ای باشه عیبی داره؟  ای بابا هرچی بهش می گم بیا بشین ور دل من گوش نمی ده که هی می ره سر کار.خب نتیجه اش همین می شه دیگه هنوز نیومده خونه زنشم کم کم داره معتاد می شه. 

 

*دیشب به مامانینا می گم موقع هایی که عسلی خونه نیست من با عکسش حرف می زنم و قربون صدقش می رم – اون عکس عروسیمون که بزرگ کردیم – عسلی می گه بیا زنمونم توهم می زنه! منم امروز با عکسش قهر کردم اصلنشم باهاش حرف نزدم!  

 

‌* جون جوننننننننننن با زبون خوش میای یا ... ؟  

 

* چه باحاله

نظرات 34 + ارسال نظر
خاله ریزه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:38

هوراااااااااا اولللللللللللللللللللللللللللل

خاله ریزه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:38

وای طنین جون ذوق ترکوندم یه بار اول شدم

خاله ریزه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:39

اللهی خاله قوربون دخمله زرنگش بشه

فهیمه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:52

وای برای من هم مهمونی دادن سخته...
این استادتون چقدر باحاله... یک ماه و نیم خیلی خوبه.. خوب تو هم تنبل نشو.... زود تمومش کن دیگه...

گیتی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 http://giiitiiii.blogfa.com/

دللللللللللللللاااااااااااااااااااامممممممممم عقش من. خوفی؟ پر رو جونم تو تا نشاط اومدی یه خبر به من ندادی؟ حالا بگو از کجا باید می دونستم بهت بگم یا چه جوری خبرت می کردم؟؟؟؟؟؟؟
منم داشتم از هوس کباب ترکی جان به جان آفرین که همسر بالاخره هفته پیش بردش منو و ذوق مرگ شدم
خوشحال شدم آپت رو خوندم عزیزمممم

الهه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:34

خدا نکشتت طنین با این اپ کردنت
ادم روحیه ش شاد میشه
خداییش باید از تو یاد بگیرم خیلی ماهی

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:12

به بههههه.........
دور از چشم ما آپ می کنی.....
عزیزم خب بازم که دیشب هم نگفتی کباب ترکی دلت می خواد... خب بچه مگه تعارف داری؟؟؟ اتفاقن من جای خوشمزه اش رو هم سراغ داشتممممم... اصن خاک تو سرت....

فائزه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:15

سلام طنین جونی
بالاخرخ آپ کردی
خیلی باحالی دخمل این آخرش برای چی باحاله نگفتی

سارا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 http://mehretaban.blogfa.com

در ابتدا یک سوال برای من مطرح شد:مجله هاشم آقا !!!!!!منظورتون بود؟
جدا ازشوخی ان شا ا... توی این هفته یه کباب ترکی توپ بزنی درون رگ.

نانازی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 http://www.nabat.blogfa.com

سلام طنین جون
خوش اومدی !!
نه با عسک عسلی قهل نکن. اون چه گناهی کرده؟!!
بابا بی خیال مهمونی شو!! تازه عروس که مهمون دعوت نمی کنه!!

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:50

اصصنشم خوبه دیگه شام نخورم ؟؟؟؟؟
ها؟؟؟
خوبه؟؟؟؟

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:51

تازشم خودم قربون اون چشای شیکموت برم.....
و همجنشن دماغ نخودیت.....
بترکه چشم حسود بخیل....

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:52

عزیزم... گلم..... عسلم.... خانومم.... جیگیلی خودم....
خب با عکسش حرف نزن خب....
بیا با خودم حرف بزن جای عکس عسلیت....
خب بده... زشته... میگن دختر خل و چل بمون قالب کردن بعدن.....

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:53

همجنشن = همچنین.....

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:53

من ۱۱ ام

ای ول ملت چه دست به نقد تندی امدن

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:54

به به چه استاد خ ری

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55


چمنم میخوام عکس علوسیتو ببینم همه دیدن


منم میخوام

طنین؟

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55

نظر خصوصی چرا نمیشه بدی ننه؟

آسمان(مشی) شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 http://mashi.blogsky.com

سیلام طنین بی وفاااااااااااااااا! همه از آدم توقع دارن که دعوتشون کنی !!! منم از دس فامیلای دونه اینا اعصاب ندارممممممممممم!

هلیا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:34

کلی انرژی می گیرم وقتی وبتو می خونم خیلی باحالی خانومی راستی کباب ترکی رو من پایه ام ها

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:38

واسه ات میل زدم

اینم میل منه
چت نمیشه

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:41

نمیشه بیای چت؟

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:47

طنین خیلی نازیییییییییییییییییییییییی

خیلی
عزیزمممممممممممممممممممم

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:48

وای من اصلا روم نمیشه عکسمو بزارممممممممممممممممم

تو خیلی مامانی

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49

وایییییییییییییییییییییییی
خیلی نازیییییییییییییییییییی

عسلی هم خیلی خوش تیپه

خیلی بهم میاین

جیگرتو

ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51

خوشبخت بشیییییییییییییییی
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گیتی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 http://giiitiiii.blogfa.com/

طنیننننننننننننن.... زود باش.... منم می خوام عکس عروسی می خوام. تو رو خدا واسه منم سند کن

دخملی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:32

کباب ترکی رو پایه ام زیاددددددددددد اونم ماله نشاط
وای طنین خیلی بدی دهنم آب افتاد
خوب منم گاهی با عکس همسری حرف می زنم و بعضی وقتا بوس بوسیش می کنم حال من از تو بدتر بید آیا؟

دخملی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:34

میشه منم عکستو ببینم آیا ؟
خیلی خو.ب دلم می خواد

خانوم خونه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 http://www.saeid-sh90.blogfa.com

واست بخرم بفرستم؟؟؟؟؟؟؟؟ (کباب ترکی رو میگم)
منم خیلی دوس دارم

گیتی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

طنین جونی یالاااا... من عسک می خوام یالاااا...

خاله ریزه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:30

منم عکس میخوام..
طنین عکس

خانومی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:01 http://khoneye-ma.blogfa.com

ببینم کسی اینجا مگه عکس گذاشته همه میگن چه خوشگلی؟ ها ها ها؟!
کباااااااااااااااااااااب ترکی می خوام مامااااااااااااااااااان
توهم که خوب بید

نه به خدا من عکس نزاشتم

گلنوش یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 http://www.azzelattaezat.blogfa.com

سلام طنین جووووووووووون چطوری خانومی

وای خدا جوووووووون منم عکس میخوام

اوا یعنی کی گذاشتی من که همیشه اینجام پس چرا ندیدم

کباب ترکی وا یمن پایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد