عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

تولدم مبارک!

سلام دوستای مهربون و نازممممممم 

خیلی دوستتون دارممممممممممم.واقعا خوشحالم که دوستای مهربونی مثل شما دارمممممم. 

خیلی خوبین خیلیییییییییییییییییییییییییی 

اولین کسی که تولدمو توی ۳ دی تبریک گفت خودم بودم! بی طاقتم دیگه چیکار کنم! ساعت ۰۰:۲۰ گفتم تولدم مبارک!!!!!!!!! و متعاقبا عسلی تبریک گفت ... 

ساعت ۸:۱۵ دقیقه مامان بزرگم زنگ زد و تبریک گفت .... 

فعلا همین !  البته می گم توی ۳ دی اینا بودنااااااااااا و گرنه که خیلیااا دیروز و پریروزم جلو جلو تبریک گفتن... 

نظرات 29 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 http://maryam31.persianblog.ir/

سلام : عزیزم تولد مبارک

مثل لیمو تلخ وشیرین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:19

انار انار انارک تولدت طنین بانو مبارکککککک

مثل لیمو،تلخ و شیرین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:19

کادو چی گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:20


تولد تولد تولدش مبارک تولد تولد تولدش مبارک
بیا کیک بمون ببده که صد سال زنده باشی.....

غزل سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 http://www.ghazal777.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک خانمیییییییییییییییییییییییییییییی هزارسالهبشی

لیلی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 http://manoaghayehamsar.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
اهای آهای آهای خانم خوشگله ..........
اونی که زیر پات گذاشتی دلللللللللللله
(برگرفته از آهنگ افشین ..)
ماهم کیک می خواهیم

مهر بانو سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:04

خانومی بازم یه دنیا تولدت مبارکککککک
ایشالا که ۱۲۰ سال زنده باشی

ترنم سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:09

تولدت مبارک

الهه(جون جون) سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:15

بیا عکس بذار مردیم از فضولیییییییییییییییییییییی

بانوی سرزمینهای شمالی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:16

تولدت مبارک (ماچ)

فهیمه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:46

تولدت مبارک عزیزم.. انشاالله که ۱۲۰ سال زنده باشی در کنار همسرت...

هستی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

عزیز دلم تفلدت مبارک
با یه دنیا ارزوی خوشکل

عسل سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:04

مبارکههههههههههه. ۱۰۰ ساله بشی ننه

دزی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:17

سلامممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا
تولد تولد تولد تولدت مبارک

پیتی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:19

تولدت مبارک طنین جون.. امیدوارم که یک سورپرایز خوب در انتظارت باشه..

روز خوبی داشته باشی..

خانوم صورتی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:40 http://pink-miss.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم

نیلوفر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:05 http://www.niloufar700.persianblog.ir

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن که ۱۲۹ سال زنده باشی
طنین جونم
دوست خوبم
تولدت مبارک
انشاله سالهای سال در کنار عسلی عزیزت شاد و خوشبخت باشین و این روز قشنگ رو جشن بگیرین

نیلوفر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:06 http://www.niloufar700.persianblog.ir

همه با هم بخونین
تولدت مبارک
طنین جونم تفلدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

باران سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:24

تولدت مبارک عزیزم

با بهترین آرزوها برای تو نازنین

راحله سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:16 http://ghasedak1981.blogfa.com

تولدت مبارک جیگر خانوم

هلیا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:37

تولدت مبارک ببخشید دیر شد اخه نبودم بیا داستان تولدتو تعریف کن کادو چی گرفتی؟

مریم سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:41 http://saghf.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم
ان شا الله خدا سالهای سال عمر با عزت بهت بده گلم

خاله ریزه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:46

Happy birth day to youuuuuuu

قاصدک سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:07 http://ghaasedakam.blogfa.com/

تولدت مبارک حانوم خانوما

بوس بوس

خاله ریزه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:17

فرزندم آپم..

مثل لیمو تلخ و شیرین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:36

جونمون از کنجکاوی درامد


بابا بیا بگو بوجی چی داد بهت

کپل چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:19

تولدت مبارک عزیزدلم ..ببخشید که دیر گفتم لااقل از آخر اول شدم نه ؟ مهم آرزوییه که برات بشه .انشالله در سایه شوشوت خوشبخت و کامروا صدها سال زنده و سلامت باشی

دزی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:10

سلام خوشمل
کجایی
زود بیا تعریف کن برامون از همه چیز

ویدا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:13

سلام طنین عزیز تولدت مباااااااااااارک امیدوارم روزهای خوبی در پیش داشته باشی در مورد پستت باید بگم که خانمی نباید زیاد حساس باشی واین حاشیه ها به اصل زندگیت لطمه بزنه همسرت راست میگه هستند کسانی که این روز ها را فراموش میکنند تولد یا هر مناسبتی دیگر من ادمی هستم که روز تولد عزیزانم را فراموش نمی کنم ولی کسی تولدم رو یادش نمیاد وبه من تبریک نمی گند شاید براشون اهمیت نداره هر وقت به تولدم نزدیک میشم یه روز قبل به همه میگم در حالی که می دونم اونها تولدمن یادشون نبوده اره عزیزکم هستند کسانی که تنهایی تولد میگیرندیادمه اولین بار که برای شوهرم تولد گرفته بودم تعجب کرده بود چون خودش یادش نبود در کل باید بگم خانمی نباید حساس باشی چون اون روز روز خودت است پس سعی کن همه را شاد کنی اول از همه خودت را مثل من که در این اینگونه موارد پوست کلفت شده ام کسی به من تبریک نمی گه چه برسه به دادن کادو ولی با این اوصاف من خییییییییییییلی شادم دوست دارم باز هم تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد