عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

۱ روز موندهههههههه :دی

شلام شلام دوستای جیگولی فیگولی میگولی ... خودم ! 

خوفین؟ 

 

* دیروز طنین بانو بسیار نگران همسر جانش شده بود و داشت سکته می کرد. - عسلی همیشه حول و حوش ۶ می رسه خونه ولی از ساعت ۵ تا ۵.۵ موبایلش آنتن نمی ده و این یعنی توی مترو ا ِ .دیروز من ساعت ۵:۱۵ زنگ زدم دیدم داره زنگ می خوره! خوشحال شدم گفتم حتما امروز زودتر میاد ... ولی تا ۵:۴۵ هر چی زنگ می زدم زنگ می خورد ولی بر نمی داشت .داشتم خللللللل می شدم .با خودم گفتم خب شاید موبایلش سایلنته ولی باز فکر کردم که اگرم سایلنت بود در هر صورت از ۵:۱۵ داره زنگ می خوره و این یعنی از مترو اومده بیرون پس چرا خونه نرسیده؟ اعصابم خورد شده بود. ساعت ۵:۵۰ بود که عسلی کلید انداخت و اومد تو و با خوشحالی گفت چطوری طنین؟ منم پریدم بغلشو حالا گریه نکن کی گریه کن! و در حین گریه می گفتم که من نیم ساعته دارم زنگ می زنم چرا بر نمی داری؟؟؟؟ عسلیم گفت گوشیم زنگ نخورده بوجی بعدشم هنوز ساعت ۶ نشده که تو نگران شدی... - و نتیجه اخلاقی اینکه ا ی ر ا ن س ل خاکککککککک تو سرتتتتتتتت! 

 

* دو سه روزی بود که تبلیغ فیلم ز ن د و م رو اینور اونور می دیدیم و از اونجاییکه من فر و ت ن رو خیلی دوست دارم دیروز به عسلی گفتم فیلمرو بخر ببینیم چیه؟ وای که چقدر مسخره بووووووود.اصلا خوشمون نیومد اولا که فوق العاده طولانی بود یعنی ما ساعت ۶:۱۵ فیلمو گذاشتیم ۸:۳۰ تموم شد!!!!! آخراش که فقط می گفتیم خداااااا چرا تموم نمی شه!بعدشم اینکه یه قصه تکراریه مسخره داشت که اصلا منطق بازیگرای فیلمو نمی فهمیدی. 

 

* ما ساعت ۸.۵ قرار بود خونه دوستامون باشیم ولی بدلیل امر خطیر فیلم دیدن ساعت ۸:۵۰ رسیدیم خونشون. بعدشم تاااااااا ساعت ۱۲ اونجا بودیم.۱۲ که اومدیم خونه من اومدم بالا عسلی داشت به ماشین ور می رفت که مامانینا رسیدن.منم داشتم غذا گرم می کردم واسه امرزمون - اون قرمه سبزیه بود که یه عالمه پخته بودم یادتونه؟ همونو از فریزر در آورده بودم واسه امروز - مامانینا با یه عالمههههههههه بار و بندیل اومدن . مامان گفت وای طنین چه بوی قرمه سبزی راه انداختیییی.یه خورده از قرمه سبزیه که زیادی بودو با هم خوردیم . بعدشم واسه مامانینا نسکافه آوردم خوردن و ساعت ۱.۵ رفتیم توی رختخواب... 

 

* بوجییییییییییییییییییییییییی بزار بعد از ظهر ببینمت لهت می کنممممممممممممم.- بخاطر کامنتی که گذاشتی - 

 

* شما شب زنده دارین ؟ خفاشین ؟ هوم ؟   

 

* آخه به نظر شماااااااااا ۹ از ۲۵ خوبه ؟؟؟؟؟؟ نه شما بگو خوبه؟؟؟؟؟؟

 

* ۱ روز موندهههههههههههه تا ... ( تفلدم دیگههههههههه )

نظرات 30 + ارسال نظر
مشی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 http://mashi.blogsky.com

مرسی طنینی ! ازینکه می آی! تو لیست به روز شده ها دیدمت! وگرنه یه چن وخ نمی تونم بهتون سر بزنم!
واقعن خاک تو سر همونی که گفتی

مشی عزیزم بهت تسلیت می گم
خیلی ناراحت شدم
قربونت برم
عزیزم قالب وبات مشکل پیدا کرده می خواستم واست کامنت بزارم نمی شد
بازم تسلیت می گم گلم

گلناز دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:18

اخییییییییییییی
تولدت مبارک

ممنوننننننن

نانازی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 http://www.nabat.blogfa.com

سلام طنین جونم!!
تفلدت از همین الان مبارک
بوس بوسی

ممنون عزیزم *:

غزل دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 http://www.ghazal777.blogfa.com

از الان تولدت مبارککککککککککک هزارتا

وای منم وقتی شوشو یکذره دیر میکنه زنگ میزنم ووقتی جواب نمیده کلی نگران میشمممممممممم ولی بعدش کلی میخندم به خودم که چقدر منفی شدممممممممم

میسی جیگملم

عسل دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54

تولدت مبارک طنین جون. پس خوب شد من برای خودم خرید کردما. فردا طلاهامو میپوشم میام تولد

ای جان کاش می شد ):

فائزه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:59

سلام طنین جونی
تفلد تفلد تفلدت مبارک بیا شما روفوت کن که صدسال زنده باشی
انشاله که در کنار بوجی سالها با خوشی زندگی کنی البته با یه نی نی تپل مپل
ببینم بوجیت کدوم کامنت رو گذاشته بود

میسی جیگرم
توی پست قبلی دیگههههههههه همون که فینگیلیش تایپ شده
نی نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نههههههههههههههههههههه

دردونه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:01 http://http:/www.pinkyrose.blogfa.com

سلام طنین جون پیشاپیش تولددت رو تبریک میگم...

سلام عزیزم ممنون گلم

راحله دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:01

با یه آسمون پر از گلهای یاس و میخک


با یه دریا پر عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه حس بی قرار و کوچک

فقط می خواد بهت بگه


تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک

دزی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:08

سلام طنین خانووووم دلشوره ای و حساس
خوبی
یاد ما نمیکنی

دزی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:11

تفلد تفلد
تفلدت مبارک
هزار سال زنده و سالم و سر حال و خوشبخت با عسلیت زندگی کنید
الهی آمین
با یه عالمه بچه دور و وزتون

نرگس دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:15

تولدت مبارک دوست حون منم متولد ۳ دی هستم چه تصادفی

تی تی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:42 http://waterylady.blogfa.com/

سلام طنین جان
این ادرس جدید منه: زنی به رنگ آب
http://waterylady.blogfa.com/

راستی تولدت مبارک خانوم کوچولو

الهه(جون جون) دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:43

آقاااااااااااااااااا کامت بوجی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من اصلنم تبریک نمیگم
میذارم واسه فردا

تکراری میشد خب نظرممممممممم

خانومی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:00 http://khannomi.blogsky.com

وایییی
درکت مینم خودم چند بار شده به موبایل قوقول زنگ زدم جواب نداده از ترس و گریه داشتم می مردم

پیشاپیش تولدت مبارکککککککک

مریم دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:47 http://saghf.blogsky.com

هورااااااااااااااااااااا
تولدت مبارک عزیزم
الهی همیشه سلامت و پر از عشق باشی گل من
راستی طنین جون شما این شکلکای خوشکل رو داخل بلاگ اسکای چه جوری استفاده می کنی عزیزم؟؟؟
سلام عسلی جونم برسون
سری بهم بزنی خوشحال میشم

گ دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:21

ای ول طنیییییییییییییییییییییییییییییییییین
تو هم دی ماهی یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


منو گوپی هم
گیتی !

بانوی سرزمینهای شمالی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:50

تولدت مبارک

خاله ریزه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:56

وای سلام گلم.
یه روز به تفلد.. چه خالی داری..
حتما بیا از تفلدت بگو..

قاصدک دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:45 http://ghaasedakam.blogfa.com/

من چقدر عقب موندم از پستات طنین جون

من از رمان زن دوم خیلی تعریف شنیدم فیلمش رو ندیدم ولی...

من عاشق قرمه سبزی هستم الان دلم قرمه سبزی خواست

تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم

مثل لیمو تلخ وشیرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:40

وای تولد تولدت مبارک

مثل لیمو تلخ و شیرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:11

۹از ۲۵ عایه آخر نمره اس

مثل لیمو تلخ و شیرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:13

یعنی بوجی چی میخره واسه ات

الهه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:43 http://mabehammohtajim.blogfa.com

تفلدت مبارک علوس کوشولو
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

مهر بانو سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 http://eshghe-paeezi.blogfa.com/

سلاااام گلم
تفلد قشنگت مبارکککککککککککککککککککککک
ایشالا که ۱۰۰ سال در کنار عسلی و همه اونایی که دوست داری خوش باشی
امروزم یه عالمه کادو های خوشمل بگیری

افسانه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:08

یکی از روزهای به یادموندیت مبارک
.
.
.
.
.
تولدت مبارک

افسانه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:11

دینگ دینگ دینگ
اینجا ایران از شبکه خبری رادیو..............
چند سال پیش در چنین روزی ۳/۱۰/؟
طنین بانو به دنیا آمد...................

باتو سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

تولدت مبارک خانومی . سالهای سال کنار عسلی به خوبی و خوشی زندگی کنید انشاالله . آرزوی نی نی خوشگلم بکنم یا نه ؟

سارا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 http://mehretaban.blogfa.com

وااااااای طنین یعنی تو با بابای من توی یه روز متولد شدی؟میگم چرا ندیده دوستت می دارم ها؟من میمیرم برای دی ماهی ها

مورچه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:01

آخی عزیزم تولدت مبارک
چه تو و همسرت تولدهاتون پشت سر همه
بگو به ما چی برات خریده ها
شوهرت دید براش گریه کردی و نگران شدی چه احساسی داشت ؟
عشقولانه شد ؟

ستاره سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:32

این برا امروز هستش تولدت مبارک خانومیییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد