عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

دیروز و پریروز رو رفته بودم مرخصی.

عروسی خوب بود

امتحانامم بد نبود.

الان به شدت عصبی ام چون مدیرمون باز زر زر کرد به خاطر مرخصی رفتن من.

حالمو به هم می زنن

اصلا حوصله تعریف کردن این چند روز رو ندارم

فعلا

نظرات 9 + ارسال نظر
دل نوشته من .. فائره پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

سلام طنین جونی
ببینم اعصاب معصاب نداری درسته
اشکال نداره بهش فکر نکن
همه مدیرها همینطورین من هروقت میخوام برم مرخصی بهشون روز قبل که نمیگم اگر بگم بهم مرخصی نمیدن برای همین همون روز زنگ میزن کلی بهونه میارم و نمیام با این ها باید اینجوری رفتار کرد
خودت رو ناراحت نکن گلم
خوب خدا رو شکر عروس که بهت خوش گذشته
امتحانات رو هم بد نداددی پس فکرش رو نکن
آپ کردم بیا پیشم

بهار پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31

مهر بانو جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:00 http://khoneye-eshgh.blogfa.com

ای بابا رئیس واسه خودش میگه حالا که تو رفتی و خوشم گذروندی شکر خداااا

Foozool Khanooom جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:18 http://ajaba-e.blogfa.com

آخی بچم

خوب تو دلت فحشش بده دلت خنک شه

آسمون خانوم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 http://asemoonkhanoom.blogfa.com/

سلام خانمی . تازه باهات آشنا شدم . یه کم و.بلاگتو خوندم . تو هم درس می خونی هم کار می کنی هم ازدواج کردی ؟ ماشاالله خیلی فعالی .
برات آرزوی موفقیت می کنم ...

دزی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25

مدیر رو ول کن
مهم اینه که به تو خوش گذشته
دل منم خیلی براتون تنگیده

راحله شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07

سلام طنین جون منم به خاطر مرخصی بیخودی که به خاطر مهدی تو این چند روز گرفتم خیلی شدید حالم گرفته و قصد داره به راههای مختلف منا اذیت کنه به من می گه تو الکی می گی مشکل داری از خدا خواسته ام خودش بهش ثابت کنه تا دیگه حرف زیادی نزنه . منم مثل تو اعصاب ندارم . دارم از فکرهای مختلف دییونه می شم.

الهه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14

وای چه طنینه بد اخلاقی

مستانه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 http://baadbadak.blogsky.com

سخت نگیر طنین جان. زود بیا برامون بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد