عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

نمی دونم!

سلام بر اهالی وبلاگستان Flower

¤ خب می بینین که من زنده هستم و از دست ِ مادر شوهری قصر در رفتم! بنده خدا گفت اصلا اشکالی نداره . - در مورد خرید ِ کیف - 

 

¤ قوم شوهر جانمان جمعه ساعت ۶ صبح پرواز نمودند به مقصد ه ن د . ساعت ۳ رفتیم فرودگاه و ساعت ۴ هم مامانینا رفتن تو که ما هم بریم خونه.ما هم ساعت ۵ خوابیدیم تااااا ۱ ظهر!!! - خدائیش استعدادمون بالاست ها ! - 

 

¤ عسلی با کار ِش به توافق رسیده .از این به بعد نیمه وقت می ره سر ِ کار و بقیه وقتشم قراره ویزیت کنه.- قربونش برم که انقدر کاریه -Heart Smile 

 

¤ دیروز بعد از ظهر که عسلی اومد خونه گفت باید یه جای دیگه برم واسه ویزیت منم گفتم نمی خوااااااااام.من شوهر ِ پولدار نمی خوام.من می خوام شوهرم همش ور ِ دلم باشه ! 

 

¤ دیروز س ا ل گ ر د ِ ا ز د و ا ج ِبرادر شوهری بزرگه بود. آخیییییی چقدر زود گذشت .اصلا باورم نمی شه به این سرعت گذشت. توی سفر که جاری جونیمو دیده بودم هی می گفت نمی دونم واسه سالگردمون واسه شوهری کادو چی بخرم و اینا. دیشب که باهاشون صحبت کردیم هر دوشون ناله ی ناله بودن! فک کنم با هم دعوا کرده بودن! -چه سالگرد ِ ازدواجی!- 

 

¤ در راستای س ا ل گ ر د ِ ازدواج ِ برادر شوهری اینا ! منو عسلی دیشب رفتیم بستنی منصور نوش جان نمودیم ! - خدائیش بهونه بهتر از این نداشتیم ! - حال می ده هاااااااا  توی ماشین بشینی بخاریو تا تههههههه زیاد کنی بستنی بخوری! 

 

¤ جمعه ای یه بچه ۳ ساله دیدم که اسمش بهار بود. بهش می گم من یه دوست دارم اسمش بهار ِ .تازه می خوام اسم بچمم بهار بزارم اجازه می دی؟ اونم گفت نخیر.بهار اسم خودمه اجازه نمی دم!  

 

¤ دو تا ماشین داشتنم صفایی داره هاااااااااااا.بعله دیگه بابای عسلی ماشینشو داده دست ِ ما و ما هم که امانت داررررررررر.می خوایم بریم بیرون عسلی می گه طنین با این بریم یا اون؟ ولی خدائیش من همیشه می گم با ماشین ِ خودمون بریم.خب بیچاره افسرده می شه اگه تحویلش نگیریم! 

 

¤ عسلی به مامانینا می گفت خبر ندارین.شما که ساعت ۶ پرواز کنین ما هم ساعت ۸ با ف اینا - برادر شوهری - قرار داریم به سمت ِ ترکیه با همه پولای شما!

 

¤ پاستیلام داره تموم می شه!

نظرات 44 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

سلام طنین جون. خانومی میای با هم دوست بشیم. من تو رو لینک کردم. تو هم اگر دوست داشتی منو بلینکون. http://giiitiiii.blogfa.com/

غزل یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 http://www.ghazal777.blogfa.com

افرین به همسریت که انقدر کاریه
وای بدو برو پاستیل بخر تا تموم نشده دوتا ماشین دارین ایول یکیشو به ما قرض بدین

دخملی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:42

سلام بر طنین جون جون خودم
خیلی خوبه که تو با مادر شوهرت انقدر رابطه خوبی داری
من اصلا دوسش ندارن و نمی تون مباهاش رابطه برقرار کنم
آخ گفتی بستنی چه حالی میده تو زمستون اما همسریم دوست نداره

هلیا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:02

سلام عزیزم بستنی تو سرما چه حالی میده ها خدایی هوس افتادم . تازگیا مهمونی نرفتین؟

نانازی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 http://www.nabat.blogfa.com

منم عاشق خوردن بستنی توی سرمام. مخصوصن توی ماشین بشینی و بخاری هم روشن باشه.
سالگرد ازدواج برادرشوهری هم مبارک

فائزه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:36

شلام
خوشبحال مادرشوهرتینا که رفتن هند آخه من خیلی دوست دارم برم
بعدشم چقدر شکمویی همش پاستیل میخوری

لیلی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 http://manoaghayehamsar.blogfa.com

سلام جیگمیلی .........
خوبی؟
به ما کیک ندادی لا اقل یه چند تا پاستیل برامون بزار ............
راستی از نمره هات چه خبر ؟

مورچه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:07

سلام
همیشه خوش باشی عزیزم

دزی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:14

به به چه عجب
من که گفتم مادر شوهری مهربونه دعوات نمی کنه
تازشم منم بستنی منصور می خوام
تازشم چرا از بهار هیچ خبری نیست
تازشم انقدر تند تند پاستیل نخور
تازشم قرار بود اونا رو بذاری تا تولد سال دیگت
تازشم بدوئین به ما خبر بدین
تازشم من دلم کوچیکه غصه میشما
تازشم دوستتت دارممممممممممممممم

الهه(جون جون) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:52

نیلوفر یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:01 http://www.niloufar700.persianblog.ir

وایی طنین جونم منم پریشب با جوجو بستنی خوردم. البته کنار بخاری خونمون
چسبید اما فکر کنم پدر گلمو در آورد
راستی میدونستی من هر وقت پاستیل میبینم یاد تو می افتم

خاله ریزه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

مثل لیمو تلخ و شیرین یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:46

وا خوب شد نرفتین به مناسبت سالگرد ازدواج اون شام بخورین و کادو بهم بدین

غزل بانو یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:37

طنین دیگه باهات قهره قهره قهرم. دیگه هم دوستت ندارم.
تا 3 می شمارم. اگه اومدی که اومدی نیومدی...

دزی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:48

مریم یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:24 http://saghf.blogsky.com

مبارکه مبارکه!!!
عزیزم من نمی دونم شما چند سالته اما خب ببخشیدا چون تو پست قبلیت گفته بودی یه کم راهنماییم کنید میگم
اما یه کم بچه بازی در میاری
همیشه یادت باشه گلم که مردا همون بچه هان فقط با بهانه های بزرگتر و الا همیشه بچه ان
پس شما یه کم بزرگتر رفتار کن
پخته تر
خانوم تر (ما شاالله هستیا ..)
یعنی میگم بهونه نگیر گل من
چه عیبی داره اگر کسی کمکت نیومده؟؟؟
چه اشکالی داره اگر هیییییچچ کس تولد طنین خانوم یادش نیاد؟؟؟
وقتی الهی شکر یه شوهر خوب داری که به فکرته
گل من شوهرتو و زندگیتو بچسب
بی خیال همه
شاید این حرفها رو چند سال دیگه بهتر لمس کنی گلم
من به عنوان زنی که الان یه کوچولو دارم و زندگیمو با عشق (تقریبا ۳ ساله..)(
توی یه شرایط تقریبا محال وصال با شوهرم شروع کردم این تجربیات رو در اختیارت می ذارم گل من
امیدوارم ناراحت نشی و پند بگیری عزیزم
خوشبخت بمونی تاااااااا همیشه...
یا حق!!!

مریم یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://saghf.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم من از خوانندگان همیشگی وبلاگتم....
هر روز میام

فهیمه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:12

دست این دوستای خوبت درد نکنه... کادوهات خیلی قشنگ بودند... مخصوصا اون گردنبند...
برای چی چند روز نیستی؟؟
زودبیا اوکی؟

هستی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:19 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com


طنینم کجا می خوای بری عزیزم؟
تو می گی نگران نباشین مگه دست خودمونه خب دوست داریم

خاله ریزه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:10

عزیز خاله چی شده آخه..
چرا میخوایی تنها باشی..
اگه عصه داری اگه عم داری با دوستات و کسایی که واقعا دوست دارن ..راحتر میتونی تحمل کنی

مثل لیمو تلخ و شیرین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:21

مثل لیمو،تلخ و شیرین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54

طنین بانو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:04

خب چی آخه بگم بت؟
راستش خب دلم که واسه نوشته هات تنگ میشه اما چون خودم هم زیاد حال حوصله ی نوشتن و وب و این چیزا رو ندارم زیاد نم یتونم ازت ایراد بگیرم....
البته من که عمرن بزرام تنها باشی... می دونی که؟ من هر وقت خواب باشی بت زنگ میزنم....
خلاصه گفتم که حساب کار بیاد دستت....

دزی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:15

آخه چی بهت بگم دختر ؟!!
مگه می تونیم نگرانت نباشیم یکدفعه میای اینطوری می نویسی ...

اولا که می بینم که هم تو و هم بهار داررین افسرده می شین ..
هی به من می گفتین تو چرا نیستی ..
حالا خودتون بدتر شدین

تازشم به قول بهار عمرا ما بذاریم تو تهنا باشی هروقت بخوایم زنگ می زنیم تو هم باید جواب بدی
همینه که هست
عشق و دوستی زوریه

گلنوش دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:38 http://www.azzelattaezat.blogfa.com

سلام سلام طنین جون تفلدت مبارک باشه خوشمله من من تازه فهمیدم چه حیف که نتونستم تو تفلده خوشملت شرکت کنم عیبی نداره ایشالا ساله دیگه راستی بذار منم برات همیجا یه تفلدی بگیرم بابا این جوری که نمیشه
۱ ۲ ۳ شروع میشه
تفلد تفلد تفلدت مبارک مبارک مبارک تفلدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که ۱۲۰۰۰۰۰ سال زنده باشی

در کناره همسر گلت خوشبخت باشی عسیسم

ببخش که دیر رسیدم به جشنت

من خیلی دلم برات تنگیده بود جیگره من آخه تو کجایی نمیگی گلنوش بی تو مهربون چیکار کنه قررربونت برم آخه من خیلی دلم تنگیده بود اما تو یه وقت نشی نا مهربون ها آخه تو خیلی نانازی نانازا هیچ وقت نامهربون نمیشن

تازشم من آپیدم بدوبیا زود بیا دیر نکنی ها اصلا بابا جون من خودتو میخوام تو فقط بیا

منتظرتم ها گلم بوس بوس بوس

باشه

مشی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:00

می خوای تهنا باشی یعنی اینکه به دوس جونا احتیاجی نداری !!‌نه؟؟

خاله ریزه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:12

حالا بیخبر میایی و میری.. باشه؟
من فکر میکردم ما دوستای تو هستیم و موقعی که مشکل داریم میتونیم به هم کمک کنیم.. حتی اگه شده باشه فقط با حرف و همدردی.. اما

دزی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:48


بهتری ؟؟؟

هستی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:51 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

طنین بانو دختر بدی می باشد
طنین بانو دوستانش را دوست ندارد

غزل بانو سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:39

شما بسیار بیخود کرده اید. ما مرده ایم که شما تنها باشید؟ بابا میخوام مطلبمو بردارم بیا بخونش دی!!!
طنیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم
قهر کنم؟

نارنجدونه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:46

خیلی لوسی باهات قهرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:00

طططططنننننننننییییییییییییینننننننننننننن. جون من بیا. اعتصاب می کنم اگه نیای منم دیگه ادامه نمی دما. گفتم که من به ذوق تو اومدم. نا خود آگاه نگرانتم. دیروز و امروز ۲۰۰ باز کانکت شدمَّ وبتو باز کردمَ ببینم چیزی گذاشتی یا نه. جون گیتی

گیتی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 http://giiitiiii.blogfa.com/

طططططنننننننننییییییییییییینننننننننننننن. جون من بیا. اعتصاب می کنم اگه نیای منم دیگه ادامه نمی دما. گفتم که من به ذوق تو اومدم. نا خود آگاه نگرانتم. دیروز و امروز ۲۰۰ باز کانکت شدمَّ وبتو باز کردمَ ببینم چیزی گذاشتی یا نه. جون گیتی

مثل لیمو تلخ و شیرین چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:37



طنین بیا بابا دیگه

دخملی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:16

دخملی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:18

نگرانتم به خدا دخمرم
هزار تا فکر اومده تو سرم خوب بیا یه اوچولو حداقل بگو چی شده آخه

بهار پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:31

الهی من فدای اون چشاتتتتتتتتتت.........
خب بیا دیگه حالا......
خاهش میشه ..... لفطننننن.....

خانوم گلی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:18

طنین بانو پاشو بیا دیده تو نباشی یه جوریه فضای وبلاگستان

افشین شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 http://rooidad.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] درود بر گرامی همدل

هنوز دزدیدن اسم خلیج فارس رو از طرف همین عربها فراموش نکردم...


---- در تاریخ ۲۶ دی ماه ساعت ۴ بعد ازظهر تظاهرات گسترده ای

درهفت شهر ایران برگزار میشود ...

تهران (میدان انقلاب) کرمانشاه - تبریز - مشهد - شیراز - کرج - اهواز-- ما هستیم ..... [گل] [گل] منتظرم ... [بدرود]

راحله شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:31

طنین جون بسه دیگه تنهایی بیا دلمون برات تنگ شده

مثل لیمو،تلخ و شیرین شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44

قهرم دیگه

بیا خو دیگه ضد حال

راحله شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:11

طنین اگه بخاطر پاسیلاته که تموم شده بگو من برات کلی پاستیل می خرم عزیزم

هستی شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:44 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

طنین چقدر جدی شدی دارم می ترسم ازت
تا الان فکر میکردم اصلا زندگیو سخت نمیگیری ولی انگار خیلی اشتباه فکر کردم

بانوی سرزمینهای شمالی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:47

خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد