عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

طنین کدبانو می شود

دیروز طبق عادت همیشگیم توی سایتای آشپزی می گشتم تا یه غذای جدید پیدا کنم.می دونین که من خیلی کدبانوام!!!!!!! خلاصهههه توی این سایت یه عالمهههههه چیزای خوشمزه و ناناز پیدا کردم.حالا منم که کدبانو!!! هی می گشتم دنبال ساده ترین و کم خرج ترین و خوشمزه ترین!!!! غذای جدید!!!! آخر یه چیزی پیدا کردم به اسم پای پوره سیب زمینی خوشم اومد چون ما هم پوره سیب زمینی خیلی دوست داریم و هم مایه ماکارونی.فقط شیر نداشتیم که گفتم سر راه می خرم. 

رفتم توی سوپری سر کوچمون و بعد از سلام و احوالپرسی یه دونه شیر کیسه ای خواستم.شاگردش رفت بیاره ییهو چشمم افتاد به پاستیلهای عزیز و یک دل نه صد دل عاشقشون شدم!!! ( اصولا من عاشق اینجور چیزا هستم.به خصوص این پاستیل بازا هستن که ترشن ممممممم من خیلی دوست دالم.هر وقت جایی ازینا می بینیم هی آستین عسلیو می کشم که واسم بخره ولی اون نمی خره که! منم عقده ای شدم!) یه دونه ام از اون پاستیلا گرفتم ( انقده گنده بووووووود) یهو فروشندهه گفت ببخشید جسارتا شما کار می کنین؟ گفتم بعله.گفت کجا؟ گفتم یه شرکت خصوصی ... گفت پس هیچی! گفتم چطور؟ گفت آخه پریروزا رفته بودم دارایی کپی شما بود! گفتم جان؟؟؟؟ گفت کپی شما بودد.نگو منظورش اینه که یه نفر اونجا شبیه من بود.ولی اولش فکر کردم می گه کپی شناسنامت اونجا بود!!!!!!!!!!! گفتم نه من نبودم. 

آخ آخ یه نکته بسیار بسیار مهم و حیاتی رو از قلم انداختم!!!! بعد از ظهر که می خواستم از شرکت بیام بیرون رئیس بد اخلاقه گفت : خانوم ب شما مسیرتون کجاست؟ من با ترس و لرز: میدون فردوسی  

اون : ااا پس هیچی ما می ریم بالا اگه مسیرت اونوری بود میرسوندیمت!!!! 

من : 

زنگ زدم به عسلی و کلی خندیدیم و تعجب در وکردیم!  

رفتم خونه پاستیلا رو خوشگل ریختم توی ظرف بعدشم کامپیوترو روشن کردم و نشستم پای عکسای عروسیمون!یه خورده ام با مامان حرف زدم خلاصه بالاخره عسلی اومددددد رفتم دم در دیدم یه چیزی دستشه.گفتم اون چیه؟؟ یهو دوزاریم افتاد کههههههههه آش رشته استتتتتتت.جاااااانممممممم ( شب قبلش به عسلی گفتم هوس کردم)عسلم واسم خریده بوووود.کلی قربون صدقش رفتممممم. بهش با ذوق فراوان گفتم که می خوام یه غذای جدید درست کنم.اونم گفت طنینم قربونت برم اول بگو موادش چیه با من مشورت کن.بعد درست کن! گفتم بابا پوره سیب زمینیه با مایه ماکارونی تازه پنیر پیتزا هم داره! گفت خب خوبه درست کن!!! 

عسلی یه عالمه فیلم از همکاراش گرفته بود .ما هم گشتیم گشتیم یه فیلم بود به اسم مارهای آناکوندا . اونو گذاشتیم ببینیم. 

من مایه ماکارونی رو درست کرده بودم.عسلی هم سیب زمینی رو خورد کرد و گذاشتیم توی مایکروفرو نشستیم پای فیلم. 

وسطاش گفتم برم ببینم سیب زمینیه در چه حاله.دیدم به بهههههه همه شیرا سر رفته توی مایکروفر! کلی تمیزش کردم و سیب زمینی رو ریختم توی یه ظرف دیگه و یه ذره شیر ریختم تهش.ولی بازم سر رفت!!!! دیگه محلش ندادم!  

 فیلمشم خفن بود هی مارا آدما رو می خوردن.پررواااااا 

غذامونم حاضر شد مممممممم عجب چیزی شده بوووووووود.عسلی که می گفت همه رو بخوریم ولی من گفتم نخیر مال فرداست.۳ تا لقمه بهش دادم و بقیه شم ریختم توی ظرفامون... 

بعدشم رفتیم دویدیم و اومدیم خونه دوش و بعدشم تلویزیون و لالاااااااااا.

نظرات 22 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 http://www.ghazal777.blogfa.com

اره طنین جون این غذاه خیلی خوشمزه میشه

فائزه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:14

سلام طنین جون
آفرین کدبانو خانم خوب عکسش رو میزاشتی دیگه
ببینم شما چطوری هر شب میرید میدوید
من و همسری انقدر خسته ایم که نمیتونیم یه پیاده روی ساده بریم
منم عاشق این پاستیل ها هستم ولی اگر هروقت هوس کنم همسری برام میخره البته با کلی ادا اطفار

بهار چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:16

به به به به به به به به....
چه دختری چه چیزی... دست میکنه تو دیزی... گوشتاشو بر میداره... نخوداشو جا میزاره.....
من از اول هم می دوننستم تو یه چیزی میشی.....
دیدی؟؟؟..... حالا کد بانو شدی..... اونم در حد سیب زمینی.....
قربون اون دست پختت برم که نخورده دلم غیژ میره واسش....
تو هم همش چیزایی که من دوست می دارم دریت می کنی ها.....

هلیا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:36

به به حتما خوشمزه شده کلی کدبانو شدی ها

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 http://baran-bebar.blogfa.com/

وای چه سایت با حالی دهن آب افتاد چه خوبه میرین ورزش ما هم اوایل تابستون میرفتیم ولی دیگه حال نداریمممم دختر از این فیلما نبین خوابای بد بد میبینی

سایه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:06

به به کدبانو خانوم . منم موخواااااااااااااام

مهر بانو چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 http://khoneye-eshgh.blogfa.com/

وااای من چگده از پستات رو نخونده بودم
الان همشو خوندم
لباستم خیلی قشنگه شیک و ساده
خوبه دیگه گوشت زیاد خریدین تا یه عالمه وقت راحت شدین عوضش

مستانه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 http://baadbadak.blogsky.com

وبلاگم نجات پیدا کرد

نانازی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:22 http://www.nabat.blogfa.com

سلام طنین جونم. منم اون فیلمو دیدم.
هیجان داشت.
منو خرس هر شب تصمیم می گیریم بریم ورزش توی پارک نزدیک خونمون اما نمی ریم از تنبلی!!

عسل چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:49

آفرین کدبانو غذاهای خوشمزه بپز واسه همسری

بانو چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:43

به به .چه غذایی منم میرم تو سایتای آشپزی ویه عالمه غذا هم پیدا کردم ولی بجز یه بار هیچکدومشو نپزوندم

بانو چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:44 http://banoo60.blogfa.com/

شما همکه پیش ما نمیای اصلآ

قاصدک چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:00 http://ghaasedak.blogsky.com/

من هم طرفدار غذا جدید خوردن هستم

کلا طرفدار تنوع هستم

محب آقا رسول الله چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:22

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و صلوات خدا بر محمد و خاندان پاک تر ازپاکش

سلام علیکم

برادران و خواهران عزیز خواندن این پست را به شما بیشنهاد میکنم
به ترتیب بخوانید بهتر است
درپناه خدا


http://nekah-sonnat.blogfa.com/post-9.aspx

http://nekah-sonnat.blogfa.com/post-10.aspx
بیایید در مورد عواقب شوم بالا رفتن سن ازدواج کمی بیشتر بدانیم

در مورد فواید ازدواج و کلاهی که دارد سر جوانان عزیز ناشی از دیر ازدواج کردن
و اتمام تحصیلات سربازی و ...... می رود کمی بیشتر بحث کنیم

نارنجدونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:57

جوجه هه هه جوجه باتشکر از شما میخواستم وقت برنامه رو بیشتر کنید کار آموزی یه دام پزشکی هست نرسیده به کلانتری ۱۱

نارنجدونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:59

نظر رو اشتباهی پرید اینجا

نارنجدونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:00

خوب شما هم وقت برنامتونو زیاد کنید دیگه

نارنجدونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:44

بعدا من میگم شما خیلی شبیه ما هستین باورت نمیشه موموی من یه عالمه فیلم از همکاراش گرفته بود البته زبان اصلی بود و بی سانسور آناکوندا توش بود نشستیم دیدیم ولی وسطش خوابمون برد تازشم جنیفر لوپز بازی میکنه دیدی .... تو هم با این پوره بخنت دختر ... بی خیال
طنین یه سوال اگه دوست داشتی جواب بده روزه رو دوست نداری

مانیا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام طنین جونم.
چرا آپ میکنی خبر نمیدی؟
اما من انقدر پروم که اگه هم نیایی و خبر م نکنی من بازم میام اینجا.
چون عاشق نوشته‌هاتم.
وای طنینی دلمو آب انداختی.
منم از این پوره سیب زمینی می‌]وام.
به منم میدی؟ چشمک.
طنینی تو چی کار میکنی که اینهمه بازدید کننده داری.
من بازدیدیام کمه! گریه.
میشه ازت خواهش کنم سری بعد که خواستی آپ کنی یه کوچولو راجع به منم بنویسی.
که دوستات به وبلاگم بیان و برن http://night-skin.com/topblog/
و بهم رای بدن؟
اگه این کارو بکنی که ممنونم میشم خفن.
به عسلی خان هم سلام برسون.
دوستت دارم هوارتا.
بوس بوس.

دزی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:33


قربونت برم کدبانووووووووووووووووووووووو

هلن پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:51 http://helen-hitasb.blogfa.com

سلاااااام عسلی جونم وای خانوم کدبانو شدی هاااا

تازه شدی عین خودم

میگم ها چه سایته جالبی بازم از اینا داشتی بزار

تو دیگه چرااااااا پیش من نمیای

نینا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 http://sh-90.blogfa.com

موفق باشین

به منم سر بزنین

لینکتون کردما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد