عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

پا تختی و ...

سلام

کسی می دونه چرا من حس و حال آپ کردن ندارم؟

پریروز رفتیم پا تختی.البته پا تختی که چه عرض کنم ساعت ۹ شب رسیدیم خونه عروس داماد بدبخت! همه دیگه داشتن می رفتن! ما موندیم و خاله هام و دختر خاله هام.

خونشون خیلی ناناز بووووود.بزرگگگگگگگگگ( ندید بدید!)می شد توش فوتبال بازی کنی آشپزخونه خیلی ناناز و بزرگ با کاشی های نارنجی و کابینتهای سفید .انقدر کابینتاش زیاد بود که کلیشون خالی مونده بود .( اونوقت من انقدر کابینتام کمه که همه وسایلامو چپوندم اینور اونور!) یه لوستر فانتزی نارنجیم گذاشته بودن واسه آشپزخونه  از این لوسترایی که حالت گچی داره.( من عاشق این لوسترام اون موقع که می خواستیم لوستر بخریم هی به عسلی گفتم از اینا بخریم ولی اون قبول نکرد گفت اینا زود خاک می گیره بعد نمی شه بشوریش خراب می شه!)

پذیراییشونم همه چیز سیاه و سفید  بود . خیلی خیلی ناز بود.فرش سیاه و سفید  با مبلای سیاه و سفید  و پرده های سیاه و سفید  و حتی لوسترای سیاه و سفید  ( لوستراشون خیلی باحال بود انگار یه دایره رو گرفتن یه عالمه موهای فرفری سیاه و سفید  بهش وصل کردن!عسلی می گفت لوستراشون عین موهای انیشتینه!) خلاصه که خوشگل بود.

حالشونم همه چیزش نارنجی بود.از مبل گرفته تا فرش .

خونشون ۳ تا اتاق خواب داشت! اتاق خواب خودشون بنفش و صورتی بود.(رو تختی شون شبیه رو تختی ما بود.) یه اتاقم کرده بودن اتاق کامپیوتر و یکیم اتاق مهمون.

من خیلی ندید بدیدم؟؟؟؟؟؟؟؟ نخیرم خودتونین!خب خونه ما کوچیکه منم دلم خونه بزرگ خوشگل خواست!

شامم موندیم.نذاشتیم بد بختا یک روز با هم تنها باشن!

ساعت ۱ با آژانس رفتیم خونه.و نتیجه اینکه دیروزناهار نداشتیم!

در ضمن عسلی جان موبایل و کلیدشو جا گذاشت!

دیروز بعد از ظهر رفتم خونه  یه خورده جمع و جور کردم بعدش شیر کاکائو درست کردم خودم یه خوردشو خوردیم یه خورده هم بستنی ریختم توش که مثلا بشه میلک شیک کاکائویی ولی نشد!

بعدش نشستم پای فیلم مرد عنکبوتی وسطاش بود که عسلی اومد واسش شیر کاکائو آوردم گفت بستنی هم داره نه؟ گفتم آره!( فهمیدددددددددددد)

وسطای فیلم درست جای حساسش بود که برقا رفت. ای لعنت ....

داشتیم هلاک می شدیم از گرما من رفتم یه خورده دراز کشیدم بماند که توی ۴۰ دقیقه ای که خوابیدم حداقل ۳ بار از گرما بیدار شدم.عسلمم رفته بود پشت بوم کولرو سرویس کنه ( کولر فوق العاده قدیمیه و حداقل ۱۵ ساله که دست نخورده اول تابستون یه دور سرویسش کردیم ولی همش یه چیزیش خراب می شه...) کار عسلی که تموم شد دیگه برق اومده بود ولی یه دفعه پمپ کولر سوخت....... عسلی برد داد درستش کنن .من رفتم حموم....

پریروز ۳ تا مرغ پاک نشده از یه جا بهمون رسیده بود گفتم منکه پاک نمی کنم بدیم بیرون واسمون پاک کنن. دیروز عسلی اصرار داشت که این احساس بزرگ یعنی پاک کردن مرغو امتحان کنه. با چاقو وقیچی و ... افتاده بود به جون مرغ بدبخت!!! یه دونه شو پاک کرد.البته پاک که چه عرض کنم مرغ بد بخت شرحه شرحه شده بوووووووووود.Hanging

بعد رفت موتور کولرو گرفت و دوتایی رفتیم بالا درستش کرد.منم هی با چراق قوه شیطنت می کردم!

دختر خالم و شوهرش اومدن موبایل و کلید عسلی رو دادن...

پ ن : به عسلی می گم کی می شه ما هم بتونیم خونه اونجوری بخریم؟ می گه : یعنی انقدر بهت فشار اومده؟ منم خیلی دوست دارم خونه اونجوری داشته باشیم.می خریم حالا....

پ ن ۲ : خوبه حس و حال آپ کردن نداشتما...

پ ن ۳ : من خوشبختم خیلیم خوشبختم چون کنار عشقمم مهم نیست که خونمون کوچیکه مهم اینه که دلامون بزرگه .خدایا شکرت

بعدا نوشت : ما کار دوممونو تحویل دادیم ( همونی که مال داماد عمه عسلی بود.) چون واقعا خسته مون می کرد.گفتم بگم که لال از دنیا نرم!

 

نظرات 41 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14

سلااااااااام به به چه به موقع رسیدم یه پست داغ داغ می خونم حالا

وای خوش به حالشون چه جوری میشه الان یه زوج جوان خونشون این همه گنده باشه!!
سیاه و سفید خیلی ترکیب شیکیه اما یکمی رسمیه خونه ی آدم شبیه اداره میشه اما خفنه!!
حالا تو هم غصه خونه نخور چون الان خونه اکثر ادما کوچولوهه اما دلاشون و عشقاشون بزرگه۱

خوب خانواده داماد خیلی پول دارن جیگمل
باوشه غصه نمی خورم*:

راحله دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 http://raheleh-mehrabi.blogfa.com

آفرین طنین جون همین جمله ی آخرت آخر معرفت و صفاته.

چاکرتیم آبجی :دی

هلیا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 http://www.shayademrooz.blogfa.com

سلام غصه نخور خونه منم زیاد بزرگ نیست الان دیگه کمتر کسی از اون خونه ها داره فکر کن اگه بزرگ بود چقدر باید برای جهیزیه هزینه می کردیسفید مشکی هم قشنگه ولی من رنگهای روشن و شاد رو ترجیح می دم .خوب کردی مرغ پاک نکردی منم بدم می آد

آره راست می گیاااااااا فکر اینجاشو نکرده بودم
خوب خدا رو شکر پس من بچه سوسول نیستم

الهه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 http://mabehammohtajim.blogfa.com

خب عروس خانو همه ارزویه همچین خونه هایی رو دارن ایشالا شمام صاحبش میشید با تلاش خودتون و کلی لذت می برید
به خاطر تحویل کارم خسته نباشید

قربونت برم عزیز دلم
عروس نانازییییییییییی*:

دل نوشته من .. فائزه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:24

طنین جونی نگران نباش گلم
بالاخره یه روزی همه ما خونه بزرگ میخریم
به قول خودت همونقدر که دلامون بزرگه به نظرمنم کافیه
خسته هم نباشید بابت کار دوم کار سوم رو کی شروع میکنید

انشااله :دی
والله خواهر کار سومم داریم البته الان شد دوم دیگه :دی رو به اتمامه ولی :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:38

خونه بزرگ هم می خرید ایششاللا.....

بهاااااااااار

هلو خانوم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:47 http://www.holukhanoom.blogfa.com

خونه بزرگ خوبه ولی تمیزکردنشم سخته
ولی ایشالله خونه بررگ میخریم هممون
رنگ اتاق خوابشون خیلی خوبه ولی سیاه و سفید زود دل ادمو میزنه البته همسری من میگه اصولا همه چی زود دل منو میزنه

آره راست می گی سخته
کم کم دارم خوشحال می شم از اینکه خونه بزرگ نداریم ((:
می گما یعنی من خیلی بد سلیقه ام؟ آخه من خیلی از سیاه و سفیده خوشم اومد!

روزانه های من و علیرضا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:04

سلام طنین جون
یعنی خونشون خیلی خوجل هست نه چه جوری مشکی سفید درست کرده بود چه باحال لوسترش رو خودش درست کرده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طنین جون بی خیال خودت و عسلیت با هم باشید پیش هم خوشبخت همین کافی هست همه چیز پول نمیشه طنین جون آفرین به تو که این حرف رو زدی خوشم اومد حالا شما شدی زن خونه دار یعنی کامل
چرا میدونم میری خونه دیگران روحیه آدم ها عوض میشه درکت میکنم عزیزم
امیدوارم بهتر از اون خونه رو داشته باشی همراه با خوشبختی

قربونت برم آنا جونم مرسی عزیز دلم
نه بابا خریده بودن جیگررررررررررررررررر

مشی خانوم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:21 http://mashi.blogsky.com

طنین جونم! یعنی تو END نوشنتی هاااااا!
مرسی که اولین نفر اومدی پیشم!
منم خونه بزرگ و دلباز دوس می دارم.با سرویس نارنجی و سفید!

مرسی جیگر لطف داری گلم
خواهش می کنم قابلی نداشت

فاطی خاکی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:34 http://yeganemaabod.blogfa.com

منم انقده از خونه های بززززززززززززرگ خوشم میاااااااااد!!!ولی کو پووووووووووول؟؟!!
هیییییییییییییییییی روزگار چه کردی با ما؟!!
اشاا... به زودی زود شما هم یه خونه بزززززرگ صاحاب میشین جیگر غصه نخور...فدای سرت...

اییییییی روزگااااااااار :دی
بی خیال فاطی جونم *:

طنین دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:53

X:

آیدا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:29 http://aiida.blogfa.com/

سلام. خوشمل می نویسی یه عالمه از پستاتو خوندم. این پست اخری و جمله اخری خیلی با حال بود اصلا جمله خیلی زیبای نوشتی.
خوشحال می شم به ما هم سر بزنی.

ممنون عزیزم لطف داری
چشم حتما سر می زنم خانومی

سمانه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:02 http://hendoneh.blogfa.com

ولادت حضرت علی رو پیشاپیش بهت تبریک میگم
پیشم نیایی غصه میخورماااااااااااا

ممنون
من که میام عزیزم

foozool.khanooom دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:35 http://ajaba-e.blogfa.com

سلام

خوبی؟


اینجا هم ااااااااااووووووووووولللللللللللل میشم

سلاااااااااااام
ای جونمممممممممممممم

Foozool khanooom دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:38 http://ajaba-e.blogfa.com

به نظر من دکور سیاه و سفید خیلی شیکه ولی به درد خونه نیم خوره.
واسه کافی شاپ خیلی توپه


ولی به درد اون خونه هایی میخوره که یه ۳/۴ تایی سالن دارن ، حالا دکور یکیشم سفید و سیاه میزنن


معمولآ یه رنگی میزنن که صمیمیت رو بیشتر کنه

(البته اینایی که گفتم در علم دکوراسیون داخلی شدیدآ کاربرد داره )

بابا دانشمند :دی
قربونت برم عزیزممممممممم

Foozool Khanooom دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:40 http://ajaba-e.blogfa.com

همه به من میکن خول..
ولی واقعآ آرزوی من اینه که:


با شوهرم یه خونه ی فسقلی اجاره ای داشته باشیم.

بعد یواش یواش پول جمع کنیم و خونه بخریم




البته این آرزوی من با این وضع گند خونه و زمین تحقق نیم یابه و فقط باید دنبال شوهر باشیم که خونه داشته باشه

می دونی خیلی لذت بخش تره خیلیییییی

Foozool Khanooom دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:41 http://ajaba-e.blogfa.com

در مورد قطعی برق هم حرص نخور..


من فکر کنم که این د*و*ل*ت میخواد شدیدآ لاغرمون کنه



آخه هم برنج گرئن شده و هی بهمون گرما میدن

ما نخوایم لاغر شیم باید کیو ببینیم؟ :دی

Foozool.khanooom دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:42 http://ajaba-e.blogfa.com

من برم فعلآ

بوس بوس

قربونت برم مننننن بووووووووسسسس

نارنجدونه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:48

از دست تو

وای علوس خوشگلهههههه *:

دزی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08


امیدوارم تو هم از اووووووون خونه ها که دوست داری بخری

قربونت بشم مننننننننننننن دزیییییییییییییی

نیلوفر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 http://www.niloufar700.persianblog.ir


من که اگه یکی شب پاتختیمون میومد خونمون میموند به قول تو خودمو شرحه شرحه میکردم

((:((:((:((:

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37


منم.... سلام..... خیلی بی معرفتی....

سلام خانوم خوشگلههههههه
چرا؟):

Foozool Khanooom سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 http://ajaba-e.blogfa.com

تو واقعآ نفسی..


خیلی ممنون که به همه ی نظرا با حوصله جواب میدی

قربونت برم نفسی از خودتونه :دی ((:
خواهش عزیز دلمممممم

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58

چرا خبار شده مسنجرت؟
ینی کار کی میتونه باشه؟؟؟؟ به نظرم دست استکبار جهانی تو کاره....

سلام خانوم خانوما
خوبی؟ چرا من بی معرفتم؟):
من از صبح نتونستم آن بشم چون کامپیوترم خراب بود الان درست شد
الانم که کامنت دونی رو بستی ):):):):

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59


این ینی علیک سلام....

*:*:*: خوبی جیگرم؟

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:02

اوهوم... بستم.....
دیگه بازش نمی کنم....
اخه وقتی بازه روزی صد بار میام چک میکنم ببینم کی برام چی کامنت گذاشته.... بعد وقتی می بینم چند روزه خبری نیست دلم میشکنه... به نظرم خیلی وابسته شدم... گفتم ببندمش که دیگه منتظر نباشم....
تازه هر روز اینجا ساعت ۲ برق هم میره....

): قربون اون دل نازت بشم من جیگرم من که کامنت می زارم عزیزکم

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:05

فردا عروسی نمیرین دیگه؟؟؟؟

عروسی؟؟؟؟ نههههههههههه دیگه تموم شد :دی
می ریم خونه مامانمینا :دی

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:07

به سلامتی...
اونجا عروسی ای تولدی نامزدی ای چیزی ندارین ینی؟؟؟؟؟
من که باورم نمیشه.... آخه دیگه عادت کردیم تو هی بری عروسی....

((:((:((: نه خدا رو شکرررررررررررر فقط می خوابیمممممممم ((:

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

۵ شنبه سر کار میای؟؟؟ من بیچاره که باید بیام.... رییسم خودش رفته ترکیه به مام گفته از نیومدن و مرخشی خبری نباشه ها... انقد که خودخواهه زنیکه... خودش بره عشق و حال ما بشیم ضد حال...

آرههههههه منم باید بیام )): عسلی تعطیله ولی من باید بیام سر کار )):

سولیست سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:54 http://www.solissst.blogfa.com

سلام
خوش به حالت دختر جون چقدر امیدوار و شادی انشا الله همیشه همین طوری باشی کاش منم حالم خوب بود
سر بزن منتظرم

سلام عزیزم
ممنون امیدوارم تو هم زودتر به مراد دلت برسی
حتما سر می زنم

سحربانو پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 http://samo86.blogsky.com

سلام طنین جون
یکم می موندین دیر تر می رفتین پاتختی:) بیچاره عروس دوماد:)))))))))))
می گم چه خونه ای داشتناااااااااااا. ولی با تو موافقم ، اینکه آدم دلش عاشق باشه و زندگیش قشنگ به همه چی می ارزه.

سلام سحر بانو جونم
ای بابا خب ما تنبلیم دیگه :دی

رستمی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:04 http://www.mahdiasr.blogfa.com

خیلی از وبلاکتون خوشم اومد اگه وقت کردی سری به ما هم بزنید

ممنون لطف دارین

سولیست پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:27 http://www.solissst.blogfa.com


_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@ مرسی عزیزم بازم بسر

ممنون حتما

مشی خانوم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:51 http://mashi.blogsky.com

طنینی! من آپم!
اما فک کنم الان با عسلیت رفتین مسافرتی جایی! نیستین!
خوش بزگره!

سلام عزیزم نه جیگری ما هیچ جا نرفتیم ):

مهشاد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:52 http://mashi.blogsky.com

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!

*:*:*:*:

Foozool Khanooom جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:58 http://ajaba-e.blogfa.com

آپ کن دیگه

چشم :دی

[ بدون نام ] جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:54

این که پیغام سرریه....!!!! به سی نگیش ها!!!!!

شما؟؟؟؟

Foozool khanooom جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:38 http://ajaba-e.blogfa.com

دعوام نکن دیده من غصه می خورما (:

مطبخ شیما جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:34 http://msh65.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی عالی دارید من که این مطلبتون را تا آخرش خوندم آخرش را خیلی درست گفتید.
با اجازه من شما را لینک میکنم چون که خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده

سلام دوست عزیزم
ممنون لطف دارید
خواهش می کنم لطف می کنید منم لینک می کنم.

نیلوفر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 http://www.niloufar700.persianblog.ir


طنین جونم همیشه بعد این تعطیلیا دیگه همین وقتا آپ کرده بودی. کجایی پس

ببخشید دیر شد عزیز دلم *:

منصوره سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:21 http://ashpazierangin.blogfa.com

سلام
طنین عزیز همیشه دلت شاد و تنت سلامت باشه خونه بزرگ خوبه ولی کلی هم درد سر داره

ممنون خانم کتابی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد