عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

تو مرا دوست بدار....

تو مرا دوست بدار 

 تا از این شهر پر آشوب پر از رنگ و فریب    

به سلامت بروم

تو مرا دوست بدار

تا از این تیره شب پر ابهام

به سحرگاه نورانی فردا برسم

من در این لحظه

در این شور غریب

و در این جاده ای که پر از پیچ و خم است

عشق را می جویم

تو مرا دوست بدار

تا بیابم آنرا  تا خودم گم نشوم

تا که جاری باشم

که شکوفا بشوم

و به مقصد برسم...Image

بازم شعر از خودم نیستااا

نظرات 12 + ارسال نظر
الهه)جون جون( چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:33

هاااااااا..مخاطبه این پست کی بیده آیا؟

من که میدوستمت

ممممممممممممممممم :دی قربونت برم منم همینطور

الهه(جون جون) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:34

پست پایینیه باحل بید

هلن پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 http://helen-hitasb.blogfa.com

سلااااااااااام عزیزم
چه خوشملی نوشتی

پست فبلیتو خوندم آخی چه باحال من خیلی زبون هندی دوست دارم

اوهوم باحاله

Foozool Khanooom پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 http://ajaba-e.blogfa.com

اینجا هم اااااااااوووووووووووووولللللللللللللللل


چه شعر خوشکولی

آره منم خیلی دوست دارم این شعرو

دل نوشته من .. فائزه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29

ببینم دیگه هوس یه عشق دیگه کردی به این سریعی عسلیت زد زیر دلت
میدونم هنوز از دست عسلی عصبانی هستی بابت دعوت کردن مهمونات ولی اهمیت نده کار خودت رو بکن گلم

نهههههههههه من غلط بکنمممممممممممممممم. من عاشق عسلیمممممممممممممممممممممم.این شعرم تقدیم کردم به خود خودش

دل نوشته من .. فائزه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30

ببین راستی این مهمون هندی هاتون فیلم جدید با خودشون نیاوردن اگر آوردن بده ماهم ببینیم تو رو خدا
اخه من عاشق فیلم هندی هستم

((: نه جیگمل

الهه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:48

شعره خیلی نازیه
کاش شاعرشم می نوشتی
راستی روسریتم مبارک
دیروز اول بودم اما هر کاری کردم نشد بکامنتم

قربونت برم عزیزم
مرسی جیگرم
شاعرش یکی از دوستامه

بهار پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:59

سلام خانوم خوشگلهههههه :*

بهار پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01

در اتاقی که به اندازه یک تنهایی است
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه ای ساده خوشبختی خود می نگرد...

بهار پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 http://www.bicharedel.blogfa.com

دوستم داشته باش
دوستم داشته باش
بادها دلتنگ اند
دستها بیهوده
چشم ها بی رنگ اند
دوستم داشته باش
شهرها می لرزند
برگها می سوزند
یادها می گندند
باز شو تا پرواز
سبزشو از آواز
آشتی کن با رنگ
‌عشق بازی با ساز
دوستم داشته باش
سیبها خشکیده
یاسها پوسیده
شیرهم ترسیده
دوستم داشته باش
عطرها در راه اند
دوستت دارم ها
آه چه کوتاه اند...
دوستت خواهم داشت
بیشتراز باران
گرم تراز لبخند
داغ چون تابستان
دوستت خواهم داشت
شادترخواهم شد
ناب تر روشن تر بارور خواهم شد
دوستم داشته باش
برگ را باور کن
‌آفتابی تر شو
باغ را از برکن
دوستم داشته باش
عطرها در راه اند
دوستت دارم ها
آه چه کوتاه اند...
خواب دیدم در خواب
آب آبی تر بود
روز پرسوز نبود
زخم شرم آوربود
خواب دیدم درتو
رود ازتب می سوخت
نورگیسو می بافت
باغچه گل می دوخت
دوستم داشته باش
عطرها در راه اند
دوستت دارم ها
آه چه کوتاه اند

واییییییییییی بهارمممممممممممم خیلی ناناز بود شعرش دوست داشتمممممممممممم :X:X:X:XX‌

نیلوفر پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام طنین جونم
۱۰۰۰۰۰۰ تا بوس
دلم برات خیلی تنگ شده بود.
من که اینقدر با ۲ تا پیغام به تو وابسته شدم وای به حال عسلیت.
میخوام نظرمو در مورد ۳ مطلب آخرت یه جا بگم.
اول که دلت عاشقی میخواد
ازدواج گورستان عشق نیست. اما تب عشقو خفن میخوابونه. برای مردها البته. چون زنها همیشه مثل روز اول میمونن. اونم نه همشون.
زنهایه خوبی مثل من و تو
بعدشم روسری خوگلت مبارک. فکر کنم دیگه عسلی باید مواظبت باشه کسی تو رو تک نزنه.

خیلی مواظب چشمات باش. من هی رفتم دکتر هی گفتن چشمت ضعیف نیست. البته نبود هم. اما یه مشکل دیگه داشت که تشخیص ندادن حالا هم عینک میزنم
مرسی از همه محبتت عزیزم.
منم مشکلات درس خوندنو دارم. فکر کنم تو از نظر واحد های پاس کرده از من خیلی جلو تری و من میتونم ازت مشاوره بگیرم. البته اگه اجازه بدی.

آذرین شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:55

سلام طنین جون...بلاگتون خیلی قشنگه ... شانسی پیداش کردیم تو بلاگ اسکای ... این اسمایلای قشنگو از کجا آوردین؟؟؟

سلام آذرین جان ممنون عزیزم لطف داری.کدوم اسمایلا؟ اگه منظورت اسمایلای قسمت نظر دهی هست کدشو یکی از دوستان لطف کرد و بهم داد.اگه منظورت اسمایلی های متنه از سایت : http://www.pic4ever.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد