عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

و اما عشق ۳ ( قسمت آخر)

اون روز حرفای عسلی خیلی روی من تاثیر گذاشت و از اون روز بود ه تصمیم گرفتم رابطمو با کامران قطع کنم . واسم سخت بود ولی عسلی خیلی کمکم می کرد مواقعی که کلاس نداشتیمم  توی چت دلداریم می داد و راهنماییم می کرد.

بعد از کامران من نسبت به همه پسرا بد بین شده بودم به عسلی می گفتم من از همه پسرا بدم اومده همشون مثل همن ( الهی بمیرم براش) دلداریم می داد یکبارم ناراحت شد و گفت طنین لطفا منو با بقیه پسرا مقایسه نکن ! من هیچوقت قصد سو ء استفاده از هیچ دختری رو نداشتم .... بعد از چند وقت رابطه من و عسلی صمیی تر شد هر روز توی نت با هم چت می کردیم و روز شماری می کردیم تا موقع کلاسا بشه ( آخه کلاسای ما نیمه حضوریه و ماهی یکی دوبار کلاس داریم) و بتونیم همو ببینیم.خیلی خیلی با هم صمیمی شده بودیم دیگه کم کم دادشی داشت جاشو می داد به عسلی  اسفند ماه ۸۴ بود که من نشستم به طور جدی با عسلی صحبت کردم و گفتم ما باید رابطمونو مشخص کنیم . هی میگفت طنین من نمی تونم به تو قول بدم می ترسم بعدا نتونم به قولم پایبند باشم .من می ترسم . من شرایطشو ندارم و ... خیلی باهاش حرف زدم اون روزا کارم شده بود گریه و گریه تا اینکه بالاخره ۲۰ اردیبهشت ۸۵ عسلی زنگ زد خونمونو گفت طنین من خیلی فکر کردم . دلم پیش توا بیا به هم قول بدیم که تا همیشه با هم باشیم و تلاش کنیم تا بتونیم هر چه زودتر به هم برسیم.من تا چند دقیقه توی شوکککککککک بودم. خوشحال بودم . متعجب بودم .هیجان زده بودم؟!!! خلاصه ۲۰ اردیبهشت ۸۵ شد روز آغاز عشق ما . ۲۹ آذر ۸۶ منو عسلیم با هم نامزد کردیم و ۴ فروردین ۸۷ برای همیشه مال هم می شیم

نظرات 5 + ارسال نظر
نارنجدونه دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:39

اولللللللللللللللللم هورا من قبلی رو خوندماااااااااااا حالا برم اینم بخونم

قفونت بشم منننننننننننننننننننننننننننننن :*

نارنجدونه دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:40

چه با حال من قبلا فقط میتونستم یه نظر بزارم تازشم اسمیلی ها هم نبودن که

دیدی گفتم اسمایلی می زارمم . البته مستانه جونم کمکم کرد .

نارنجدونه دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:40

چه کار میکنی عروس خانوم خوشبخت سرت حسابی شلوغه ۶ تا دیگه بخوابی بلند شی عروس میشی

اوهووممممممممممممم .۶ روز دیگه عروس می شممممممممممممممممم. :دی دلم می خواد بوس بوسیت کنم نارنجدونه جونمممممممممممممممممممم .ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

زندگی ما ( خانومی ) دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:08 http://oursweetlife.blogsky.com/

سلام طنین خانوم گل . شطوری علوس خانوم ؟

آره عزیزم همون خانومی هستم !

من تمام پستاتو میخوندم ها ! خوشحالم که بالاخره به عشقت میرسی .
برای منم دعا کن باشه ؟

زندگی ما دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:14 http://oursweetlife.blogsky.com/

آنلاینی طنین جون ؟

آره گلم آنلاینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد