عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

اون روزا

الآن داشتم تو آرشیو وبلاگ الهه جونی چرخ می زدم . یاد خودم افتادم .

یاد روزایی که دلم واسه عسلی پر پر می زد.

 روزایی که از شدت دلتنگی دلم می خواست بمیرم.

 روزایی که با چشم گریون به خواب می رفتم و توی خواب همش عسلیمو می دیدم.

 روزایی که با عسلی دزدکی می رفتیم بیرون.

روزایی که همه تو دانشگاه فهمیده بودن ما عاشق همیم ما دیوونه همیم.

روزایی که از شدت دلتنگی با اس ام اس هام عسلیمو آزار می دادم .(عسلی منو ببخش )

روزایی که جلوی خانواده ام به زور لبخند می زدم و بعدش می رفتم زیر پتو و از دلتنگی زار زار گریه می کردم.

روزایی که چندین بار در روز واست میل می فرستادم و توام جواب می دادی.

روزایی که ۳ ، ۴ ساعت با هم تلفنی حرف می زدیم و آخر ماه ...

وقتایی که از ۱۲ شب تا ۴ صبح با هم تلفنی حرف می زدیم و موقع اذان صبح می رفتیم تو رختخواب.

روزایی که منتظر یه بهونه بودیم تا همو ببینیم.

روزایی که فقط واسه اینکه کنار هم باشیم چندین بار با مترو می رفتیم تا کرج و بر میگشتیم.

روزایی که .....

اااااااااااااااا خدایا چقدر زود گذشتتتتت . و حالا من و عسلیم داریم با هم ازدواج می کنیممممممممم تا برای همیشه کنار هم باشیم و دیگه مجبور نشیم واسه پیش هم بودن ثانیه ها رو بشمریم.

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا ازت ممنونممممم

و عسلی من می خوام بدونی که در تمام لحظات زندگیم به فکرتم و همیشه توی ذهنمی . می خوام بدونی که واسه خوشبختیمون تلاش می کنم . و می خوام بدونی که عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم. 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:19 http://khateratambato.blogfa.com

عشقتون پایدار الهی
لینک شدی طنین جون

الهه(جون جون و گلم جون) چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:02 http://www.peivande26.blogfa.com

اییییی شیطون /واسه این میخواستی؟

ان شااله خوشبخت بشین
عشقی که با این همه سختی به وصال برسه خیلی مقدسه ها
قدرشو خیلی میدونید نه؟

طنین چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:13

آره گلم واسه این می خواستم : دی
سعی می کنم هیچوقت یادم نره چقدررررررررررررررررررر سختی کشیدم

نارنجدونه چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:30

الهی درک میکنم واقعا مخصوصا بیداری تا اذان صبح رو خدا خیلی مهربونه که عاشقا رو به هم میرسونه


برات خوشحالم طنین جان ایشالله که ما بندهاش قدر این نعمتاش رو بدونیم از خودم میگیرم و میگم
ایشالله که عروس خوشبختی بشی
مثل هانیه جون که آخی همین فردا دیگه خانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
عروس میشه

هه هه بیا پیشم بازم دوستت میدارم عسیسم
کاش بلاگفا می اومدی من ماچ ماچیت میکردم

قفو نت بشم منننننننن نارنجدونه جونمممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسس اینجا امکانات پذیرایی ضعیفه دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشید :دی

سایه عشق پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

چقدر این رسیدن بعد از سختی بهتون میچسبه هاااااااااااا عشقتون پایدار

مرسی عسیسم ایشالله که تو و آقاییتم زود زود به هم برسین بوسسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد