عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عشق در سه اپیزود!

اپیزود اول : 

 

ساعت ۱۱ شبه .من دارم درس می خونم و عسلیم توی آشپزخونه داره غذا درست می کنه. یه دفعه پسر خاله عسلی اس ام اس می ده که من جمعه ساعت ۳ صبح بلیط دارم! - پسر خاله عسلی خیلی وقت بود که می خواست بره یه کشور خارجی برای درس خوندن و تا اسفندم به خاطر شرایط سربازی باید می رفت ولی ما فکر نمی کردیم یه دفعه به این سرعت بره - من و عسلی خیلی ناراحت شدیم و کلی فحشش دادیم.عسلی ناراحته.  می گه : می دونی طنین اینجور موقع هاست که آدم می فهمه واقعا هیچکس بخاطرت کاری انجام نمی ده فقط خودتی و خدای خودت.می گم : آره خب بالاخره هر کسی زندگیه خودشو داره دیگه. بجاش من و تو تا ابد کنار همیم. می گه : اونم معلوم نیست! با ترس نگاش می کنم و می گم چرا؟ می گه : خب به خاطر جبر روزگار معلوم نیست چی پیش بیاد ما که با هم نمی میریم. می گم : آره عزیزم ولی روح من و تو هیچوقت از هم جدا نمی شه ... 

 

اپیزود دوم :  

 

پنج شنبه عصر به عسلی پیشنهاد دادم که یه فیلم ببینیم و اونم قبول می کنه.می ریم توی تخت و فیلم نوت بوک رو می زاریم.وای خدایا چقدر این فیلم قشنگه و پر از احساس.گریه می کنم از اول تااااا آخر.آخر فیلم می رسه و من توی بغل عسلی خزیدم و عسلی محکم بغلم کرده.بر می گردم می بینم صورت عسلی خیس ِ خیس ِ.می رم توی بغلشو و گریه می کنیم و همدیگرو فشار می دیم .توی دلم هزار بار خدارو شکر می کنم بابت داشتن این عشقه قشنگ. 

 

اپیزود سوم : 

 

جمعه بعد از ظهره توی ماشین نشستیم و آهنگ ِ بی تو* با تو ِ آری*ان داره پخش می شه.  

" بی تو با تو بودن شده شب و روزم 

بی تو اما یادت با منه هنوزم 

تویی توی حرفام تویی تو نفسهام 

ولی جای دستات خالیه تو دستام" 

این آهنگ منو با خودش می بره به گذشته ها. تویی توی حرفام تویی تو نفسهام ولی جای دستات خالیه تو دستام... از یه کوچه ای رد می شیم که توش خاطره داریم .عسلیو محکم به خودم فشار می دم.می گم : یاد اونروز افتادم اومده بودیم اینجا.یادته ازم دلخور شده بودی؟ عسلی یادش نبود که از چی و چرا دلخور شده بوده!؟ واسش توضیح می دم و یادش میاد... و الان ... من و عسلی کنار همیم و این یعنی همه زندگی من ... 

خدایا دوستت دارم. 

 


 

* دوستای خوبم امتحانام با موفقیت تموم شد .یعنی می تونم بگم نسبتا همشون خوب شدن.  

 

* ازم درباره IP  پرسیده بودین.IP مخفف کلمه INTERNET PROTOCOL  هست و تا اونجایی که من فهمیدم مثل یه مشخصه اینترنتیه که از چندتا عدد تشکیل شده.وقتی یه نفر واسه من کامنت می زاره حتی اگه اسمم نذاشته باشه یه عددی واسش میوفته که از روی اون عدد می شه فهمید که اون فرد توی چه شهریه و مشخصاتشو پیدا کرد.اون سایتی که من بهتون گفتم اینکارو می کنه .یعنی IP  طرفو می دی بهت مشخصاتشو می ده. 

 

* این دو روز همش به مهمونی گذشت .پنج شنبه شب رفتیم کرج اول رفتیم دیدن پسر خاله عسلی و باهاش خداحافظی کردیم بعدشم رفتیم خونه خالمینا و جمعه ظهرم خونه یکی فامیلای کرجی دعوت بودیم. 

 

* خیلی دلمون واست تنگ می شه خیلی... 

 

* دوستای گلم عسلی یه کاری رو شروع کرده که شدیدا به درد مراکز یوگا می خوره.ازتون کمک می خوام.اگه کسی آدرس مرکز یوگایی رو بلده لطفا" بهم بده.ممنون می شم.

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
مشی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 http://mashi.blogsky.com

اولللللللللللللللللللللللل!

خاله ریزه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:24

وای دوم شدم

خاله ریزه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:25

خداروشکر که امتحانات تومو م شده خال جونم
دیگه زیاد زیاد میایی پیش ما مگه نه

مشی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 http://mashi.blogsky.com


آخی طنینی! ابوی منم فیلم دلشکسته رو که دید تو سینما گریه کرد! با فیلم the prince & me هم گریه کرد! آدم یاد خودش می افته!
عسلی چه دل نازکی داره! من نقد فیلم گذاشتم تو وبلاگم جیگمل! بدو بدو که داغه داغه!

باتو شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44

آخی خدارو شکر که امتاحانات تموم شد . حالا دیگه با خیال راحت به کارات برس

هلیا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21

سلام عزیزم ممنون از توضیحاتت راجع به ای پی. قدر عسلی با احساستم بدون خیلی زیاد .ایشالا همیشه خوشبخت باشی

عسل شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

سلام عشقولانه ها. چون فضا خیلی رمانتیکه من دیگه مزاحمتون نمیشم. با اجازه

ساناز شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03

سلام عزیزم
چند تا مرکز یوگا را بهت معرفی میکنم
موسسه دانش یوگا
۱- شعبه هفت تیر : هفت تیر کوچه آذری پلاک ۷ . تلفن ۸۸۸۲۴۲۵۹
۲- شعبه صادقیه : خ ولیعصر - خ ظرافتی پلاک . تلفن ۴۴۰۸۲۸۱۰
موسسه یوگا پیام مهر
آدرس - سعادت آباد - بلوار دریا- خیابان مطهری شمالی - ارغوان شرقی ( عباسی اناری ) پلاک ۲۶ تلفن ۸۸۶۹۹۸۱۰

ممنونم عزیزم
خیلی خیلی لطف کردی

فهیمه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:22

واییییییییییی چه عشقولانه بیدین شما...
ممنون از سایت ای پی خیلی بدرد بخور بود..

فهیمه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:24

ای بابا چرا شما نظر خصوصی ندارین؟؟؟.... من چه جوری بهت بگم من کی هستم...
کاش متوجه بشی...

فهیمه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26

اگه متوجه شدی بیا برام کامنت بذار... منتظرم امروز..

وووووووی نه متوجه نشدم ):
اگه ممکنه به آدرس tanin_buji @yahoo.com میل بزنین.یا آفلاین بزارین.ممنون می شم

نیلوفر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 http://www.niloufar700.persianblog.ir

انشاله سالهای سال در کنار هم آرامش رو تجربه کنین عزیزم.
چقدر جدیداْ عشقولانه مینویسی. آدم خشک میاد وبلاگت اشکی میره

الهیییییییی من بمیرم که تو اشکی شدی جیگرم *:

دزی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47

سلاممممممممممممم
خوشحالم امتحانات تموم شد
چه عسلیه با احساسی
خوشحالم انقدر عشقولانه موندید
اصلا هم ننویس که دزی بیچاره روز پنج شنبه خودشو کشت از دست تو و بهار

خاکککککککککک به سرممممممم.منو ببخش :دی

بهار شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:00

اصننشم حال نکردم با این آپ خلاصه..... بابا خب چرا انقده بی شرح بودش خب.... من عادت به شرح جزئیات کردم اینطوری که می نویسی دلم خنک نمیشه... خاطراتت رو گلچین می کنی نامرد؟؟؟؟
اصن از این به بعد ماسه اینکه خلاصه نویسی نداشته باشیم هر روز باید آپ کنی...
تولدت و بگو که نزدیک شده....

ای بابا خب دیگه نمی شه همه جزئیاتو نوشت که آبجی :دی

فائزه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:02

سلام طنین
خدا رو شکر زندگی بر وفق مراده
امتحانات رو هم که خوب دادی دیگه چی میخوای
همسر خوب درس خوب

نیلوفر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:13 http://www.niloufar700.persianblog.ir

مرسی دوستم

سارا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:38 http://mehretaban.blogfa.com/

وااااای چقدر دنبال این سایت آی پی بودم.یه بار دیگه آدرس سایتش رو بهم میدی؟خطا که نداره ؟

سارا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:40 http://mehretaban.blogfa.com/

راستی این عاشقانه نویسی هات من رو کشته.غرق میشم تو خوندش وقتی اینجور خالصانه و صادقانه از عشق میگی.ان شا ا... صد سال در کنار هم سالم و تندرست باشید و هر سال از سال قبل عاشق تر بشید.می بوسمت هزار هزار

خانوم خونه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:17 http://www.saeid-sh90.blogfa.com

وایییییییییییییییییییی

کیف کردم

امیدوارم عشق قشنگتون روز به روز بیشتر بشه

نانازی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:35 http://www.nabat.blogfa.com

مهم نیست بعدن چی میشه مهم اینه که الان عشق همین.
مهم نیس کجایین مهم اینه که هر جا باشین عاشق همین.
مهم نیس کی زودتر می میره مهم اینه که هر دو عاشق هم بودین.
مهم نیست چی میشه!! مهم اینه که الان مال شماست.
قلبون طنین احساساتی جونم برم من!!

دخملی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:50

جیگمل من تو هم که همش به مهمونی بودی
وای طنینیی چه با مزه که عسلی انقدر با احساسه همسریه من هیچ وقت گریه نمی کنه
راستی منم این فیلمو دیدیم عالیه

بهار شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:04

دلم برات انقدر تنگ شدههههههههههههههههههههههههه
تنگ تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
دیگه هیچچی توش جا نمیشه ............
الانه که از دلتنگی پس بیفتم و بمیرم.............

خاله ریزه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:11

طنین جون الان حسابی کیف میکنی امتحان نداری.. آلههه

من وشوشو شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:35

به به چه فضا عشقولانه اس

آهای شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:09

خانومی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:59 http://khoneye-ma.blogfa.com


چه پست عشقولانه ای بود

گلنوش یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 http://azzelattaezat.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام قرررررررررررررررربونت برم

مرسی که اومدی یه دنیا خوشحالم کردی گلم

واقعا غافلگیر شدم

باشه حتما فدات شم

مورچه یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42

سلام
منم پری شب می خواستم نوت بوک را ببینم . نیم ساعتش را دیدم خاموش کردم . آخه زیر نویسش با دستگاهی که من می دیدم نصفه بود . یعنی زیر نویسش قابل خوندن نبود . ولی حالا دلم خوایت ببینم

باران دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:14 http://massiamin.blogfa.com

سلام
امروز اولین روزی که وارد وب شما شدم.قشنگه.
اگه خواستید به وب منم یه سری بزنید

غزل یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:30

کاش من و امیر هم مثه شما به هم برسیم حیف که جلو پامون یه عالمه سنگ و چالست.....

طنین پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:38

سلام!
اسم منم طنینه داشتم همین جوری می گشتم و فیلم نوت بوک رو سرچ می کردم که به وبلاگ شما رسیدم...
وقتی می خوندم واقعا احساس می کردم خودمم! خونه ی ما هم کرج... دوست منم دور از من... جفتمون عاشق ... یه عالمه مشکل سر راهمون... فقط یه گریه نکردم این وسط!!!
واقعا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
واقعا ممنون!!!!!!! برای ما هم دعا کنید که اگه صلاحه به هم برسیم... منم صاحب عسلی ای بشم که عاشقشم!
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssseees
kiiiiiiissssssssssss

سلام طنین عزیززززززززز
خیلی خوشحالم کردی با کامنتت گلم *:*:
انشاالله شمام زود زود به هم می رسین گلم

خاله ستاره پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:34 http://setarebazi.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد