عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

اسباب کشی (:

http://www.asalioman.blogfa.com 

 

پ ن ۱ :فقط چون اینترنتم هندلیه یه خورده طول می کشه به همه رمز بدم. 

پ ن ۲ : می شه لطف کنین و اگه کسی از قلم افتاد بهم بگه که بهش رمز بدم ؟*:

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:01

من خیلی وقته که می خونمت از این خاموشام که حالا روشن شدم اگه دوست داشتی رمزتو واسم ایمیل کن

من واقعا شرمنده ام ولی فقط به کسایی که وبلاگ دارن و آشنا هستن می تونم پسورد بدم .منو ببخش عزیزم

عاطی جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:06

سلام من رمزتو می خوااااااااااام یادت نره

سلام عزیزم
شرمنده ام فقط به کسایی که وبلاگ دارن می تونم رمز بدم ):

گیتی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:34

طنین یه چیزی بگم؟ من هر چی رو این لینکه کلیک می کنم اتفاقی نمی افته. در واقع این آدرس فعلیته که. می تونی راهنمائیم کنی؟

عزیزم آدرسو توی براوزر اکسپلورر تایپ کن میاره (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد