عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

چند روز نوشت

سلام دوست جونای ناز نازی خودمممم 

من و ببخشین به خدا این روزا همش درگیر امتحاناتمم واسه همین زیاد نمی تونم بیام.به امید خدا فردا آخریشه و بهدشششش دیگه همشششششش میام اینجا و شمام مجبورین چرت و پرتای منو تحمل کنین ! 

 

* این رزای حال و هوای وبلاگستان بدجور گرفته است و این موضوع خیلی منو ناراحت کرده اون از ستایش که وبشو تعطیل کرده اونم از نارنجدونه بی تربیت که فعلا حوصله نداره.دهکی بعدش هی میاد واسه من کامنت می زاره که چرا نمی نویسی؟! خب خودت چرا نمی نویسی دخمر بد؟ 

 

* چند روز پیش رئیس جانمان صدایمان کرد در اتاقش و یک نامه فدایت شوم به بنده داد و وقتی بنده نامه را خواندم می خواستم بپرم و رئیس جان را ماچ بنمایم چرا که ۱۰۰ تومان پاداش بی جهت به بنده عنایت فرموده بودند و گفتند این ماه برای عسلی جانت گوشی خریدی پولی برایت نمانده برو لباسهاس زمستانیت را خریداری بنما!!!!!

 

* بنده نامردی ننمودم و سریعا به عسلی اس ام اس دادم که بوجییییییی چه نشسته ای که پول خریدهایم جور شد! و پیش به سوی هفت* تیر که اتفاقا همان مغازه محبوبمان -بی بی - یک عدد پالتوی جینگولیه مخمل کبریتی داشت که همان را خریداری نمودیم.و بسی فحش نثار دخترک جیغ جیغوی قسمت پرو لباس نمودیم. اَه اَه اَه ! ( پالتو را ۰۰۰/۵۰ تومان خردیدیم)

 

* همان روز یعنی جمعه بعد از ظهر هم رفتیم روسری خریدیم.مطمئنا زیاد از این مدل دیده اید.انگار که رویش را با قیچی بریده اند و تیکه تیکه کرده اند! فهمیدید از کدامها می گویم؟!( ۰۰۰/۱۰ تومان)  

 

* شنبه که با پالتو و روسری جدید در شرکت ظاهر گشتیم رئیس جان نگاهی نموده و فرمودند : مبارک است!

 

*  دیشب طنین بانو و عسلی جانش بسی شنگول بودند و هی مسخره بازی در می آوردند و عکس می گرفتندClown - با گوشی عسلی - که بسیار عکسهای جینیل مستانی شده بود! بهدش طنین به عسلی گفت که عسلی جان عکسها را برای من بفرست و عسلی هم عکسهای باحالش را مارک نمود و سپسسسسسسسس دیلیتتتتتتت!!!!!!!!!!!!! و من: و عسلی : و بعد من :  ولی بعدش دوباره سعی نمودیم صحنه سازی نماییم ولی دیگر مثل قبل باحال نشد و عسلی بسیار غصه خورد. 

 

* مادر شوهری و پدر شوهری هنوز تهران هستند ولی هنوززززززز منزل ما نیامدند!!!!! و سه شنبه بر می گردند!!! آخر خانه ما بسی پله دارد و مادر شوهری سختش می باشد. 

 

* این روزا زندگی شیرین تر از همیشه می گذره.شیرین ِ شیرین و من بازهم خدا رو شکر می کنم بابت این شیرینیهای زندگی قشنگمون. 

 

* دوستای گلم آدرس اون سایتی که i*p  می دی مشخصات می ده رو سارا جونم واسم فرستاده و منم توی قسمت لینکهای روزانم گذاشتم اگه کسی لازم داشت استفاده کنه. ( میسی سارایی Heart Smile)

 

* نمی دونم چرا بلاگ اسکای توی قسمت نظرات خصوصی نداره .واسه همین یه آدرس ایمیل ساختم مخصوص دوستای وبلاگیم .آدرسش هست : tanin_buji@yahoo.com  اگه باهام کار خصوصی داشتین به این آدرس ایمیل بدین. 

 

* یه امروزم دوریه منو تحمل کنین از شنبه میام!!!! به قول گیلی ( آیکون یه دختر متوهم و خود شیفته ! )

نظرات 42 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36

سلام طنین بانو

فائزه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38

عزیزم انشاله که امتحان ها رو خوب میدی
در ضمن پالتو و روسری نو هم مبارک
کاش رئیس ما هم یه پاداشی میدادهاااااااااااا

باتو دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

مبارکه خانومی خریدات .

هستی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

سلام عسیسم
باشه گلم تحمل میکنیم تا بر گردیییییییی

سوگلی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15

عیدت مبارک طنین خانوم...
آخ آخ از این اشتباها من بدترین رو انجام دادم...
می دونی ... وقتی رفته بودیم سفر ماه عسلمون تو کیش... دوربین دیجیتالمون رو تازه خریده بودیم... فکر کن از اول پارک پرنده ها هی ما عکس انداختیم و هی فیلم گرفتیم... وای اینقدر عکس ها خوشگل شده بود...
اما به قسمت بازی دلفین ها رسیدیم.. یک دفعه زد مموری فول... می دونی من چی کار کردم...
رفتم تو قسمت سیتنگ و دکمه فرمت رو زدم و همه ۶۰۰ تا عکس کلا پرید...
اعصابم حسابی به هم ریخته شده بود... اما همسری اینجوری بود باهام..

دخملی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:19

طنین جون قشنگم خریدهات مبارک باشه گلم

راستی برات یه ایمیل فرستادم نرسید بهت؟
طنین بانو جونم زود زود بیا آپ کنم دلم میتنگه برات آخه

ستاره دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01

بالاخره پالتو خریدی مبارکهههه عجب شانسی داریا پول پالتو رو خدا برات رسوند

دزی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29

سلام عزیزم
خوبی
چه رئیس با شخصیتی داری
خوش به حالت
من برات ایمیل فرستادم راستی
پالتو روسریت مبارک باشه
دلم واست تنگیده شده خیلی
سلام برسون به بوجی
مواظب خودتون باشین

خانوم خونه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 http://saeid-sh90.blogfa.com

مبارک باشه

پیش منم بیاها

نانازی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 http://www.nabat.blogfa.com

وقتی نیستی خیلی سوت و کوره.
زودتر امتحاناتوبده بیا!! دلمون لک زده برات. پالتوتم مبارک شالم همچنین

من وشوشو دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45

به به مبارکه

من از اون روسری ندیده بیدم چه مدلیه هاااااااطنین بیا عکسهای خونه بار

من وشوشو دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47

کجا موندی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طنین میگم تو چی میخونی؟
چه رشته ای از راه دور؟؟؟؟

چه مدل دانشگاهیه؟
بگو منم برم

مینا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 http://www.manvaehsan.blogfa.com

سلام طنین جونم.
خوشحالم که انقد خوشحالی گلم.
دست رئیس جانتم درد نکنه.
خیلی مرده.... لباساتم مبارکت باشه عزیزم.
این شالله که همیشه به خرید.
عکسها هم خیلی حیف شد...
منم چند بار از این اشتباها کردم..
ولی بی خیال غصه نخورین.
آپم.
عید قربان رو هم پیشاپیش بهت تبریک میگم.
دوستت دارم.
بوس بوس.

من وشوشو دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

چشمممممممممممممممممممممم


طنین بانوی جیگولی من

بهار دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45

سلام عزیزم.... خوبی گلم؟؟؟
ایششاللا فردا هم امتحانه رو میدی و بهدنش دیگه خوشی رو میزنی تو رگ....
پالتئت هم بازم مبارکه....

هلیا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57

به به خریدات مبارک عزیزجون . عجب رئیس باحالی منم می خوام از طرف منم ماچش کن

هلیا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:01

این پیداکردن از روی ای پی چیه به من توضیح میدی

نیلوفر دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:02 http://www.niloufar700.persianblog.ir

اووووووه من چرا انقدر فکر کردم پالتومو به قیمت خوب خریدم؟؟
وقتی هفت تیر باشه ۵۰ تومن پس من باید ۳۰ تومن میخریدم و چون الان خریدم ۴۶ تومن پس ۱۶ تومن ضرر نموده ام. طنین جان ثبتش چی میشه؟؟

راحله دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:28

سلام .


مبارکت باشه .

چه ریئس خوبی ریئس ما تازه پاداش ۴۰ تومنی که حقمون بود و خورد و یه اب روش چه برسه بخواد از اون خوشمل بده

خاله ریزه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:52

خاله ریزه(حامی) سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:42 http://hami83.persianblog.ir

سلام...
یک سال دیگر آمد و یک جشنواره ی خیریه ی دیگر...و باز طبق روال هر سال ما بنا داریم که با غرفه ای کوچک سهمی کوچکتر اما صمیمی را در بازارچه ی خیریه ی پیام امید بر عهده بگیریم...
و باز غرفه ی آلوچه ی و لواشک ما ، غرفه ی حامی بلاگ میزبان شما دوست وبلاگ نویس خواهد بود...
سه روز پر از شادی و خوشحالی،از اینکه می توانیم قدمی بر داریم و از اینکه دوستانمان را خواهیم دید و از اینکه شما پیش ما خواهید آمد!
موفق و پیروز باشید
به امید دیدار

مریم سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 http://saghf.blogsky.com

مبارکه ان شا الله
به شادی بپوشی عزیزم
حالا عکس خودتونمی ذاری عکس خریدهاتو بذار سلیقتو ببینیم..
خب موفق باشی و همیشه خوشبخت
یا حق!!!

خانومی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 http://khoneye-ma.blogfa.com

قربونت برم قابلی نداشت :*
آخ آخ چه قدر دلم سوخت واسه عکسایی که پاک شدن :(
دلم واست تنگ شدههههههههههه خوشگلم :-*
مبارک باشه خریدا عزیز دلم

خاله ریزه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53

عیدت مبارک

خاله ریزه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:54

طنین جون.. این خاله ریزه کی بود؟..
اونی که تو پرانتز اسمشو نوشته

مریم *عشق کودکی* سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:43 http://www.eshghekoodaki2.blogfa.com

سلام دوستم خوبی؟ وبلاگت خیلی قشنگه الان میرم انشاالله همیشه شاد و خندون باشید من و سعید منتظرتیم راستی اگه با تبادل لینک موافقای خبرم کن میسی میسی

مریم *عشق کودکی* سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:44 http://www.eshghekoodaki2.blogfa.com

زندگیتان به زیباییه گلستان ابراهیم و پاکیه چشمه ی زمزم عیدتون مبارک

گ سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:07

عیدت مبارک خانو گل /طنینی

گیتی !

نارنجدونه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10

مبارک باشه لوووووووووووس و دختر بد هم خودتی


وای چه ضد حالی تو عکس درک میکنم سرمون اومده تقریبا

دزی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40

سلام عزیزم
کجایی
خوش می گذره
مواظب خودتون باشید

بهار چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10

می گم از ۲ شنبه تا شنبه چن روز رو جا انداختی ها.... ما یه دوشنبه دوریت رو تحمل کنیم دیگه تو ۴ شنبه باید حاضر و در خدمت ما و دوستان باشی ها!!!
تازه خرس مهربون هم تو زرد از آب دراومد... بعدشم کی ( به کسر ک) لاو ترکوند که ما نفهمیدیم؟؟؟؟

مریم چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 http://eshghekoodaki2.blogfa.com

سلام دوستم ممنونم که اومدی میسی

الهه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:15 http://mabehammohtajim.blogfa.com

اره سیاه سفید خریدم
وای اون پوله چه حالی داده بهتا

الهه(جون جون) چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:55

عسکشونو بذار خب روسری قشنگ

خاله ریزه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:49

طنینم ممنون که بهم سرزدی.. دلم برات تنگیده بید

نغمه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:09

ا ما هم از این کارا می کنیم بعد حالمون می گیرهبعد این جوری می شیم بعد این جوری می شیم

خانوم گلی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:08

به به لباسای نو مبالککککککمن اون مدل شالو ندیدم عسک نمیزاری؟خوشمان آمد از شیوه ی عسک گذاشتن خو
طنین جونممممم نیستی؟هستی؟چرا کم می نویسی؟امتحاناتو خوب دادی؟منتظریم همچنانااااااااااااادلم واست تنگیده
طنین جونم من دوس دارم واست میل بفرستم ولی نه بلدم چطور بفرستم طفلک آقایی هر کار کرد نتونست یادم بده نه میدونم چی بنویسمفقط دوس دارم بفرستم واست
ایشالا که همیشه دنیا به کام طنین بانو و عسلی جونش شیرین باشه

قاصدک چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:17 http://ghaasedakam.blogfa.com/

خانوم گل امیدوارم زندگیت همیشه شیرین باشه شیرین شیرین دعا کن زندگی ما هم شیرین بشه

حیف اون عکس ها

الهه(جون جون) پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:00

طنین عکسه کادویی که واسه شوشوت خریدی کجا بود؟
گوشی خریده بودی نه؟ کدوم پست عکسش بود ؟ من پیداش نمیکنم !

نیلوفر پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ما دلمون برای یه دختر خود شیفته به نام طنین بانو تنگ گردیده. اگر کسی روئیت نمود ما را نیز با خیر نماید

عشق کودکی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 http://www.eshghekoodakims.blogfa.com

سلام دوستم خوبی؟ ادرسه وبلاگ عوض شده لطفا بیا به ادرسی که زدم

ترانه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 http://omesleomid.persianblog.ir/

طنین جون خیلی مطالبت قشنگه. من هر روز یه سری میزنم.

مرسی خانومی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد