عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

یک عدد آپ خانگی!

طرز تهیه یک عدد آپ خانگی:

1- یک عدد خانه خالی

2- یک عدد بانوی بیکار  که منتظر همسر جانش است و درس نخوانده و ناهار پخته !!!

3-  بوی کتلتی که آن بانو را مدهوش می نماید!

4- یک عدد موزیک دلنواز

5- یک عدد کی بورد داغوننننننننن که بر روی دکمه های مشکیش لیبل های قرمز دارد و دارد چشمهای بانوی بیکار را در می آورد!

خب ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت خوانندگان همیشگی و عزیزمان  خدمت شما عارضم که :

* مادر شوهری دیروز صبح مرخص شدند و ما دیروز در محضر مبارکشان بودیم .حالشون بد نبود خدا رو شکر. 

 

* دیروز امتحان طنین بانو خیلی خیلی راحت بود و خدا رو شکر سر افرازتان نمودیم! 

 

* در راستای مرخصی دیروز و از اونجایی که وقتی یه روز اینارو به حال خودشون می زاری گ ن د می زنن به هیکلت! دیروز بعد از امتحان دیدم رئیس جان ساعت  9:15 به موبایلم زنگ زدند .( یعنی واقعا  یادشون نبوده که بنده سر جلسه امتحان هستم؟!) و بنده هم از لجم تا ساعت 12 به ایشان زنگ نزدم.ساعت 12 که زنگ زدم ایشان فرمودند که طنین بانو شما حتما روز شنبه جریمه می شوید! زیرا که دسته چک را در گاوصندوق نگذاشته اید و همچنین مهر شرکت را! و تازههههههههه رمز گاوصندوق را -که کلیدی می باشد و کلیدش فقط دست من و رئیس جان است -نچرخانده اید!  و بنده بسی مشعوف گردیدم ازین گیر الکی ایشان زیرا دسته چک و مهر شرکت در کشویم بوده و دربش قفل می باشد! 

 

* 25 روزمانده تاااااااا تولد اینجانب. 

 

* امروز با حالتی کاملا لوس و عشوه خرکیانه! به عسلی گفتم عسلیییییییییی اگر که تا بعدازظهر درسمان را خوانده بودیمممم برویمم خرید؟ و ایشان فرمودند که عزیزم من می خواستم برای تولدت پالتو و کیف و روسری بخرم چون دیدم که لازم داری اما اگر دوست داری خب زودتر می خریم.- شایان ذکر است که عسلی می خواست برای تولدم دوربین دیجیتال بخرد اما بنده فرمودم که نخیر دوربین دیجیتال برای هردویمان است و باید یک کادویی بخری که فقط برای خودم باشد.- 

 

* دیشب طنین بانو و عسلی خانشان تا ساعت 2 نیمه شب بیرون بودند و به همین دلیل امروز تا ساعت 11 در خواب بسر می بردند و این در حالی بود که دزدگیر یک ماشین بی صاحبببببببب ساعتها ونگ ونگ می نمود و روی اعصابشان رژه می رفت. 

 

* دوستمان ساعت 12 در حالیکه ما داشتیم صبحانه! می خوردیم زنگ زد و عسلی جان به ایشان فرمودند صبح بخیر! و دوست جانمان پرسید که تا کجا باید برای میان ترم بخوانیم؟ - حال می کنید دوستامونم عین خودمون تنبلن- و بنده گفتم بگذار من نگاه کنم بهت زنگ می زنم و دوست جانمان فرمودند که یک وقت ظهر خودتان زنگ نزنی! – آخر در این خانه هنوز ظهر نشده و ناهار نخورده ایم!- 

 

* عسلی جانمان رفته است خون بدهد. Heart Smile

 

* در این ایام طنین و عسلی بر سر گوشی بینوا بسی دعوا می نمایند.زیرا هردو می خواهند بروند توی اینترنت.( خاک بر سرتان که انقدر ندید بدید می باشید  انگار که کامپیوتر را از ما گرفته اند!) ولی خدا وکیلی خیلی حال می دهد هی با گوشی عسلی برویم توی وبمان ! 

 

* من عاشققققققققق مادر شوهری و پدر شوهریممممممممم.به خدا خیلیییییییی نانازن .باورتون نمی شه پدر شوهری با چه عشقی از مادر شوهری مراقبت می کرد.تا مادر شوهری یه خورده ناله می کرد پدر شوهری هی دستاشو می گرفت و نازش می کرد.تازه دیروزم برده بودش حمومش کرده بود.ای جاااااااان آدم واقعا حال می کنه. Heart Smile

 

* خدا جونم خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم. خدا جونمم مرسی بابت این آرامشی که بهم دادی.مرسی بابت این زندگی قشنگی که دارم.مرسیییییییی خدا جونممممم.I Love You

نظرات 23 + ارسال نظر
مریم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:53 http://saghf.blogsky.com

خوش به حالت
سعی کن خرابش نکنی
یا حق!

خاله ریزه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:26

وای سلام عشخه خاله
آفرین دخملم که امتحانت خوف شد

خاله ریزه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:28

راستس علوسکه خاله.. جلو جلو نفلدت مبارکککککککککک

عسل شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

سلام بر یک عدد بانوی بیکار. تولدت و نیز پالتو و روسری و غیره پیشاپیش مبارکها باشد.
ما هم وقتی دو فروند ادمه مسن و عشقولانه میبینیم بسی کیفور میشیم. ولی پدر شوی ما تا دلتان بخواهد مرد سالار است و هرگز قدر مادر شویمان را نمیداند

خانوم گلی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42

آفرین طنین جونم زرنگی کردی که زیر بار کادوی دونفره نرفتی
پیشاپیش تفلدت مبالککککککککککککک

بانوی سرزمینهای شمالی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 http://banoo60.blogfa.com

آفرین دخمل زرنگ و درسخون
پیشاپیش تولدت مبارک

هلیا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:26

از یه ماه پیش تولد رو اعلام کردی و کادو می خوای ؟بیچاره عسلیت . ایشالا حال مادرشوهریت هم زود زود خوب بشه

نانازی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 http://www.nabat.blogfa.com

سلام خانومی
خوشحالم که امتحانت خوب شد/عسلی هم خوب داد امتحانشو؟
مامان شوشتم شفا یافت به شلامتی


مشی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 http://mashi.blogsky.com

سلام طنین جونی من! 25 روزگی تولدت مبارک! خدا رو شکر که مریضتون از بیمارستان مرخص شد! برای مریض منم دعا کن! خیــــــــــــــــلی دعا کن!

ستاره شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57

چه عجب از خونه آپوندی خدا رو شکر مادر شوهری بهترن و چه عشقولانه

لیلی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 http://manoaghayehamsar.blogfa.com

سلام
خوبییییییییییییی ؟
عزیزم تولدت مبارک ...........................
اگه جشن گرفتی ما هم هستیما ................
من آپیدم ........ به من سر بزن .........
وب من به حالت بحرانی رسیده ........

الهه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 http://mabehammohtajim.blogfa.com

چه اپ خلاقانه ای
چه دخمل درس خونی
منم هدیه می خواااااااااااااااااااااااااااااااااام
راستی از گوشی عسلی راضی هستید
مشکلی نداره؟

فائزه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28

سلام طنین جونی
پیش پیش تولدت مبارک عسیسم
خوشبحال خانواده همسری که یه همچین عروس گلی دارن
بعدشم آفرین که امتحانت رو خوب دادی

دزی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:41

سلام عزیزم
خوشحالم که امتحانتو خوب دادی
و ممنون که طرز تهیه یه آپ خانگی رو به ما یاد دادی
خیلی خیلی دلم برات تنگ شده خوشملم
بووووووووووووووووووووووووووووووس
راستی خدا رو شکر که همه چیز خیلی جینگول و شاده
به عسلی سلام برسون یه عالمه
هر وقت هم وقت داشتین بیاین بریم بیرون

سوگلی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

امتحانات که تموم می شه.. انگار یه آب سرد می ریزن روی آدم و آدم خاموش می شه...
مگه نه؟...
۲۵ تا تبریک تا روز تولدت...

مورچه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:47

سلام عزیزم
پس عسلی از پدر و مادرش این همه محبت و عشق را یاد گرفته
این خیلی مهمه
در ضمن جلو جلو تولدت مبارک

خاله ریزه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:26

آپم طنین جونی

غزل بانو شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:58

طنین دیگه دوستت ندارم. خیلی نامردی. خیلی بدی چرا پیشم نمیای؟ چرا دوستم نداری؟ قهر کنم باهات؟ برم دیگه نیام؟ برم در وبلاگمو تخته کنم. من فقط به عشق شما و واسه شما می نویسم اگه شماها نباشین خوب منم دیگه نمیام

نیلوفر شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:33 http://www.niloufar700.persianblog.ir

این رئیس های احمق گیر دادنهاشونم مثل همه

دخملی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:57 http://www.manohamsarijunam.blogfa.com

به به چه مادر پدر شوهر عخشولا نه ایی داری
منم دلم می خواد منو همسری 30 سال دیگه هنوز این جوریباشیم
دوست جونم تولدت هم مبارکککککککککککک
دوستت دارم

خاله ریزه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:27

طنین جونی.. شرا جواب نمیدی.. کجایی

خانومی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:18 http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

به به چه بوی غذایی میاد اینجا ! آپ خونگی می کنن مردم دیگه ;)
شطوری عسیس من؟ خوفی؟ :-*
خدارو شکر مادر شوهری عزیزت حالش خوب شده :-*
آفرین طنین ما به تو افتخار می کنیم :-*
رئیستونم مشکلات روحیش زیاده بیچاره بذار مطب زدم بگو بیاد خودم درمانش کنم :))))))))))
wooooooooow عزیزم پیشاپیش مبارکه تفلدت:-******

asal v یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 http://asalasalto.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبی طنین جونی ؟
دلم برات تنگ شده . خیلی خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد