عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

قاطی پلو!

سلام دوستای مهربونم 

نمی دونین چقدر کامنتای قشنگتون بهم انرژی می ده.واقعا ممنون خیلی خیلی می دوستمتون. Heart Smile

 

* چیزی تا امتحانات عزیزمان نمانده است و این در حالی است که ما هنوز درسی نخوانده ایم! و حتی کتاب یکی از درسهایمان را که از شانس ... ما اولین امتحانمان هم می باشد!!!!! گیر نیاورده ایم... 

 

* دیشب قوم شوهر جانمان ( مادر و پدرش ) به تهران آمده اند و قرار است چند روزی که نمی دانیم چقدر است؟ بمانند. Hanging

 

* دیروز بنده در طی یک اقدام بس انتحاری به اندازه شونصد نفر قرمه سبزی تهیه نمودم! Chefکه مادر و پدر شوهر جانمان امروز ظهر ناهار داشته باشند . ( به قول گیلی آیکون عروس نمونه! )غافل از اینکه آنها امروز ظهر منزل ما نمی باشند!  

 

* دیروز ناگهان عسلی به بنده لقب پ د ر س گ را اعطا نمود و وقتی بنده علت را جویا شدم ایشان به بوی مطبوع قرمه سبزی اشاره فرمودند ! - و البته بعد از آن به بوی مطبوع برنج - 

 

* دیروز فیلمی از قرون وسطی! - می گویم قرون وسطی به این دلیل است که بسیار فسیل بود و بازیگرانی بسیار بی ریخت! داشت که ادعای زیبایی می نمودند! - تماشا نمودیم به نام جوی* ندگان م*رگ که بدک نبود اما در میانه های فیلم حوصله مان سر رفت و رفتیم پی کارمان! 

 

*  پنج شنبه می خواستیم برویم پارک م*لت تا بالاخره چشممان به این آب نمای حیرت انگیز روشن شود ولی باز هم نشد!Begging و بجایش رفتیم منزل دو فقره از دوستانمان و فیلم بت*من ۲ را تماشا نمودیم که بسیار طولانی بود و آخرهای فیلم به همگی عوامل زحمت کش صحنه لطفمان را مشمول نمودیم!!!!!!! - ولی بنده اسپا*یدر من را دوست تر همی دارم! زیرا که مهربان تر است! - Heart Smile

 

* مقداری از کیک تولد را برای مادر و پدر همسر جانمان نگاه داشته بودیم که دیروز خودمان ترتیبش را دادیم!  

 

* چقدر لذت می بریم از این الوان رنگارنگ در نوشته هایمان! شما چطور؟

 

* دوستتون دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااد. 

 

* دیشب من و عسلی ---->( یعنی اینکه پشه ها رو می کشتیم اوکی؟ )      

 

 

نظرات 47 + ارسال نظر
دخملی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 http://www.manohamsarijunam.blogfa.com

سلامممممممممم طنین جونی
بابا چه گده تو خانم کد بانویی هستی
راستی مامان بابای شوشو چند روز میمونن؟
چرا دیشب تو و عسلی اون شلکی شدین؟

قربون شما بشم منننننننننننننننننننن *:*:
نمی دونم چند روز می مونن:دی

دخملی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:30

راستی یه سوال چرا اسم پستت قاطی پلوه؟

چون از هر دری سخنی داره :دی

غزل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 http://www.ghazal777.blogfa.com

چرا عسلی اون حرفو زدههههههههههه
میبینم که خانواده شوهر اومدن و حسابی مهمون داریییییییییییی حوصلشون سر نمیره تنهایی خونه میموننننننن
حالا شام چی درست کردی براشون

((= یهنی چه بوی خوفی میادطنیننننننننن دستت درد نکنه!

سارا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 http://mehretaban.blogfa.com

ما هم از این نوع نوشته هایتان بسی مشعوف شدیم. اوضاع شما و عسلی در شب گذشته ما را بسی نگران کرد.باشد تا اوضاع به سامان گردد.اوقات شادی را برای شما و عسلی در این روزها به همراه اقوام شوهرجانتان آرزومندیم.

قربان شما بشویم ما!

سایه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

عروس نمونه بودن خیلی حال میده

:دی

قاصدک شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://ghaasedak.blogsky.com/

طنین جون سبک نوشتنت خیلی جالب شده

تیم ترم های من هم شروع شده

ابنماش قشنگه ولی خیلی هم حیرت انگیز نیستا

خوب کردی کیک رو خوردی اصلا مگه میشه کیک باشه و ادم دلش نخواد بخوره

تو این سرما پشه کجا بود البته دیروز یه کم گرم شده بود

قربون شوما برم من!
نمی دونم والا این پشه ها از کجا میان! ):

الهه(جون جون) شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31

دلم میگر فت هی میومدم میدیدم اپ نکردی
تند تند اپ کن دوستممممم


حالا خودشیرین کیههههههههههه؟خوب ضدحال خوردی و نموندن قرمه سبزی بخورنا

جیگر منی الییییییییی
هوم؟ من؟ خود شیرین؟ نه بابا از دستم در رفت :دی نخیرم به جاش امشب می خورنش

الهه(جون جون) شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31

عکس سرخریدی اضافه کردم بیا ببین

آمدیمممممممم

نیلوفر شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 http://www.niloufar700.persianblog.ir

سبک نوشتنت خیلی خوب شده
اظهار علاقه عسلی هم در نوع خودش بی نظیر بوده
اما این نوشته های رنگ به رنگ کورمون کرده طنین جونم. به چشمان ما هم بیاندیش

میسی میسی
آره خب واقعا بی نظیره :دی
ای بی ذوق خیلی خوشگله که! :دی

بهار شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52

منظورت از کامنتای قشنگ اونایی بوده که توش به ما فحش داده بودن؟؟؟؟
خیلی نامردی.....
حالا بر فرضم که ما نامرد باشیم... حقمون اینه؟؟؟؟

نخیرمممممممممممم اصلنشم منظورم اونا نبودددددددد

خاله ریزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 http://khalehrize.blogsky.com/

به به سلام طنین جون.. آخیش چه قدر خوبه که سرحالی.. کلی دلمون باز شدها...
دارم می آپم

علیک سلام عزیز دل بابا :دی
اوکیییییییییی

هلیا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

بسی مشعوف شدیم از خواندن خاطراتتان طنینی بانو وبسی دلمان قورمه سبزی خواست

قربان شما بشویم ماااااااااا

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32

سلام طنین جون

شما؟

فائزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35

سلام طنین جونی
ببینم این چه لقبی که همسری بهت داده
آخه دخمل خوب این همه قورمه سبزی خوب اگر زیاده بفرست برای من امروز ناهار ندارم

دیگه وقتی محبتش قلمبه می شه اینجوری اظهار لطف می کنه! ((:
الهی بمیرم برات مادر

خاله ریزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 http://khalehrize.blogsky.com/

دیگه اونقدها کسل نیستم.. خیلی بهتر.. اما از دست رومئو خیلی حرص میخورم

بیام بزنمششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟

خاله ریزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52

میدونی چیه طنین جون.. این بشر قبلا یه بار تو عشق شکست حورده.. واسه همین الان نمیخواد یه دفعه بیان کنه.. واسه همین نه میتونم درستو حسابی ازش عصبانی شم.. نه درست بهش فکر کنم

باران شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02

سلام طنین جان

خوبی عزیزم؟

من تازه از دیشب به جمع خوانندگان وبلاگت پیوستم و اینقدر از نوشته هات خوشم اومد که یهو دیدم ساعت ۱نصفه شبه
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی در کنار همسرت

خاله ریزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11

راستی طنین جون یه بار دیگه قالب نظراتو برام میفرستی

نیلوفر شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 http://www.niloufar700.persianblog.ir

دوست داشتی تو هم به عسلی کادو نمیدادی؟

سوگلی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16

واییی طنین جون وقتی من این نوشته های بامزه ات رو می خونیم پشت مانیتورم اینجوری هستم
بعد همکارام فکر می کنند من دیوونه شدم...
حیف این همه قرمه سبزی و بعد مهمون بی مهمون .. چی کار کردی این همه غذا رو ؟...
البته ما هم لذت می بریم از الوان رنگارنگ...

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31

با بهار موافقم
باشه
یادمون می مونه

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33

بانوی سرزمینهای شمالی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 http://banoo60.blogfa.com

میگم مادر شوهرت اینا چقدر میان خونتون حالا خوبه تو یه شهر زندگی نمیکنینا

خانومی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:13 http://khoneye-ma.blogfa.com/

آخ منم همین جوری مثه عسلی ابراز احساسات عمیق خودمو نشون میدم مامانم هی دعوام میکنه
خداییش عمق احساسو نشون میده بی شرف
قرمه سبزی می خوام کاش من تهران بودم خودمو تلپ می کردم اونجا تنهایی همشو می خوردم

عزیزم شما خسته نشید هی امتحان دارید هی کتاب ندارید


چرا شما اون شکلی بودین دیشب کیو می خواستین لت و پار کنید؟!

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:27

دخملی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:50

راستی طنین بانو مادر شوهر گرامی از کجا میان؟
در ضمن نگفتی چرا دیشب تو عسلی اون شکلی بودین؟

خاله ریزه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:39

طنین جون هستی....
راستی چرا دوستات ناراحتن..

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:19

خانوم خونه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:11 http://saeid-sh90.blogfa.com

سلام خانومی
چقدر بلایی تو!!!!

من آپم
ممنون که پیشم میای

راستی هم ماشین هم تولد عسلیت مبارک باشه
میدونم دیر شد ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس مگه نه؟

هستی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:48 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

سلام عسیسم
دوباره شدی همون طنین شنگول خودم
اینشولی من یه عالمه می عشقمت

.×. عسل خاطره ها .×. شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:03

به به خانوم کدبانو خوبی عزیزم ؟ چه جالب منم یه عالمه گربه سبزی پختم و الان دو روزه داریم با مامانیم میخوریم

منم خیلی دوست دارم برم پارک ملت و ببینم این آب نما چی شده همه ازش تعریف می کنن .

خوبی ؟

نارنجدونه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:09

وای طنین یعنی عسلی هم گیره موی آبی بسته توی این پشه کشتن ها

نارنجدونه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:37

الان مومو اینجا بود میگفت بو نه عطر


پیشاپیش از مهمان داریه شما کمال تشکر را داریم !

عسل یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

سلام عروس نمونه. اینهمه میخوری و فیلم میبین خسته نشی ننه؟

خاله ریزه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58

سلام طنین جون.. صبحت بخیر

مورچه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:00

تا باشه از این پشه کشی ها

خاله ریزه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21

وای طنین نمیدونی چه هوایی شده عین بهار

الهه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 http://mabehammohtajim.blogfa.com

طنین ۱۰ بار اومدم این متنو خوندما اما قسمته کامنتارو نمیدیدم
فک کردم بستیشون

بهار یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27

هوا عین من شده.....

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31

باران یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20

سلام طنین جون

شروع کردم نوشته هاتو از ابتدا خوندن تا اخر مرداد ۸۷ خوندم

می تونم یک سوال ازت بپرسم؟ شما و اقای عسلی اهل کجا هستین؟

اقای عسلیت که فکر می کنم بین المللی باشه از اخر نفهمیدم اهل سمنان یا شاهرود یا مشهد یا تهران؟

ببخشید اگه کنجکاوی کردم

قربونت

باران

من . شوشو یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21

کی اپ کردی من جا موندممممممممم

من و شوشو یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

قرمه سبزیتو بگووووووووووووووووووووووو

باد کرد؟؟؟

من وشوشو یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23

دیشب چیکار کرددیییییییییی؟؟؟؟

نی نی<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستشو بگوووووووو پشه کجا بودن

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29

ممسی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:16 http://www.mamsi.blogfa.com

سلام طنین
من همیشه خاطراتتو می خونم
تفلد عسلی رو تبریک می گم
البته شرمنده که دیر شد !!!
طنین یه سوال داشتم و اینکه تو و عسلی چند وقت باهم دوست بودین !؟ منظورم اینه که چند وقت بعد از اینکه عاشق شدین ازدواج کردین !؟
و بعد از ازدواج علاقتون نسبت به هم عوض نشد !؟
ممنون می شم جوابمو بدی ...

ستاره یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:35

ایول عروس نمونه منم دلم قورمه سبزی خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد