عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

اول هفته نوشت

سلاممممممم عخشای خودم Flower

چطورین جیگرا؟ چه خبرا؟ خوش می گذره؟ 

مارو نمی بینین خوشین؟! Begging

شنبه : 

بعد از ظهر که عسلی اومد خونه خیلی خسته بود.- بچم کلیم واسه دیروز میوه خریده بود Heart Smile- یه شیر کاکائوی دااااغ درست کردیم و خوردیم بعدش من گفتم عسلیییی بیا بریم فیلم ببینیم.رفتیم پای کامپیوتر ولی از اونجایی که فیلمش بسیار کسالت بار بود عسلی خوابش برد.Night- الهی قربونش بشم منننننننننن- منم هی زدم جلو که ببینم آخرش چی می شه؟ - بگو آخه مگه مجبوری ببینی؟؟؟؟!- یه خورشت کرفس توپپپپپپم درست کرده بودم و هی می رفتم یه خورده ازش می خوردم! بعدش عسلی بیدار شد دیدیم چقدر خونه یخ کرده هر چی بخاریو زیاد می کردیم جواب نمی داد.دو تایی رفته بودیم زیر پتو و هیییییییی می لرزیدیم! همینطور که زیر پتو بودیم من خوابم گرفت.یعنی اصلا نمی تونستم چشامو باز نگه دارم.هی عسلی باهام حرف می زد منم تو خواب و بیداری جواب می دادم. خلاصههههههه عسلی رفت همه میوه هارو شست و آماده کرد.بهدشم خوافیدیم. 

 

یکشنبه : 

سر کار بسیار بسیار کسالت آور بود.هیچچچچچچچچچ کاری نداشتیم.فقط من هی یخ می زدم و همکارم ازین بخاریا که باد گرم می زنن داره.هی میاورد واسم تا گرم بشم! 

بعد از ظهر ساعت ۴.۵ رسیدم خونه تند تند جمع و جور کردم و گردگیری و جارو و ... بعدشم مهمونامون اومدن و هی عسلی رو اذیت می کردن می گفتن فقط مونده آشپزی یاد بگیری که دیگه بهت مدرکتو بدن! ( خبر ندارن که آشپزیم می کنه!) مهمونا که رفتن ظرفارو شستیم و جا به جا کردیم .به عسلی گفتم الان یه چایی می چسبه نه؟ خلاصه یه چایی خوردیم و بعدم سالاد و بعدم لالا! 

 

پ ن ۱ : اون رژیمه هفت روزه بود.اوکی؟؟؟؟؟ من خودمو وزن نکردم ولی سه چهار کیلویی کم کردم و همه بهم می گن لاغر شدی.بعدشم الانم مواظبم که چاق نشم. 

پ ن ۲ : ۲۸ آبان تولد عسلی جونمه.من همیشه به اینجور مناسبتا خیلی اهمیت می دم.ولی عسلی خیلی واسش مهم نیست.به نظر من تو این زندگیای پر مشغله ما اینجور چیزاست که می تونه یه تنوع  ایجاد کنه.خلاصه که من می خوام یه کار خوب واسه عسلی بکنم.کادو که احتمالا دوربین دیجیتال می خریمPhotographer.ولی واسه جشن کسی پیشنهادی داره؟ اصلا نمی دونم جشن بگیرم یا نه؟ عسلی می گه نمی خواد ولی من دلم می خواد یه کار خوبی بکنیم!

نظرات 31 + ارسال نظر
گ دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:16

اول !
گیتی !

ای جان *:

جوجو(نغمه) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:20

اگه عسلی جشن دوس نداره....بنظرم ۲نفری باشه بهتر......اینطوری راحتترین کهیه جشن دو نفری ........با یه عالمه بادکنک بادکرده+یه طنین که گلوش درد گرفته...روی کیکشونم عکس خودشونو زدن.....با یه بلوز سبز آبی خوشمل...........چطور

((= میسی از نظرت که انقدر دقیق بود

گ دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:21

واسه سوپرایز یه سزی به دو سه تا پست اخیر خانوم گلی و آقا گلی بزن . کارش جالب بود به نظزم !

می شه آدرسشو واسم بزاری خانومی؟

سوگلی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

ساعت 30/9 ....

:دی

نغمه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

دوم

*:

نانازی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 http://www.nabat.blogfa.com

سوم

*:

مریم و سعید و سروش دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 http://saghf.blogsky.com

سلام
مطالبت جالب بود مخصوصا برا من که زنم اطفاقا شوهر منم ابانیه و اگر کار خوشکلی به ذهنت رسید منو بی خبر نذار...راستی بچه هم داری؟؟قدر وقته ازدواج کردی؟؟؟
چه فضول دردی داری تو نه؟؟؟؟؟
در هر صورت خوش باشی سری بهمون بزن
یا حق!!!!

مرسی عزیزم لینکت می کنم

نانازی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 http://www.nabat.blogfa.com

چقدرم زندگیتون پر مشغلست خواهر.
اگه مهمونی هارو حذف کنین از بیکاری همش باید جشن بگیرین
قربونت برم طنین جونم به نظرم غافلگیرش کن و براش جشن بگیر. دوستاتونم دعوت کن. البته اگه نمی خواین دونفره باشه

:دی اوهووووووووم.

ستاره دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:30

به نظر منم جشن دو نفره بگیرین با حالترهیا فقط چند تا از دوستای نزدیک

*: میسی از راهنماییت

نغمه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:40

نه طنین روز اول دو نفر باشه .....بعد روز بعدی چندا از دوستاتونو دعوت کنین..............که یه عالمه کادو بگیرین......موای عسلی رو هم جیمبولی کن تو هوا عین موهای من..........................اگه می خوای بیشتر راهنماییت کنم ...باید وایسی من شوهر گیر بیارم...بعد عقد کنیم ......بعد هروسی کنیم..........بعد تولد عسلیم بشه بعد اوکیییییییی

((: اون موقع دیره خواهر ((:

عسل دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:11

من که میگم جشن بگیر. من که همیشه واسه همسری جشن میگرفتم. ولی اینجا کسی رو نداریم.

الهی بمیرم برات مادر *:

بهار دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:40

نظر خاصی ندام... یه مهمونی خب خیلی خوبه مخصوصن از نوع سورپریزش... چون هر چقدر هم خوشش نیاد بالاخره با سورپریز حال میکنه اما خب ایکار زحمتش زیاد که البته من پایه ام و اگه لازم باشه هر کمکی بخوای می کنم بت....
خب مهمونی دونفره هم خیلی خوب و رمانتیکه که به نظرم زیاد عسلیت از رومانتیک بازی و اینا خوشش نیاد....
اما باز هم خودت فکر کن ببین کدوم رو ترجیح میدی....

قربون اون نظر خاصی نداشتنت برم من

بهار دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:41

خوبه نظر خاصی نداشتم....

:دی

بهناز دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 http://YOUKABED.BLOGFA.COM

سلام گلم[لبخند]اگه دوست داشتی یه سری به وب من بزن توش عکس بعضی از وسیله های جهازم رو گذاشتم[بوسه]

اوکی عزیزم

خانوم خونه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 http://saeid-sh90.blogfa.com

سلام سلام
من با داستان آشناییمون آپیدم حتما بیا پیشمون و خوشحالمون کن

موفق باشی
به نظرم یه جشن کو مو چولوی ۲ نفره خیلی بهتره
یا چنتا از دوستای صمیمیتونو دعوت کن

حتما عزیزم

نیلوفر دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام طنین جونم
خوبی؟؟؟؟؟ منم خورشت کرفس بسیار دوست میدارم
راستی طنینی به نظرم شما همش مهمونی هستین شاید مهمونی نتونه سورپرایز کنه عسلیتو. شایدم اگر بدون اینکه بهش بگی این کارو بکنی سورپرایز بشه. یعنی فکر کنه ۲ نفرست بعدش چند نفرش کنی انشاله یه ایده خیلی خوب به ذهنت برسه که توپ توپ باشه

اوهوم سورپرایز خوب بیده!:دی

الهه(جون جون) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:47

قالب نو مبارک
خیلی نازه
اون یکی که منو دق مرگ کرد !

برم بخونم که این چند روزه از همه چی عقب موندممممممممممممممممم

راستی آ

الهی بمیرم برات ننه :دی

الهه(جون جون) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:47

آپم

جوووون

هلیا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:00

تولد عسلیت مبارک . واقعا رژیمه جواب داد ؟منم بگیرم البته بعد از این رژیم فعلی . طنینی جونم خیلی پرانرژی هستی امیدوارم همیشه همینطور بمونی

آره هلیییییی جواب داد

هستی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:07 http://www.ghalbybarayetapidan.blogfa.com

سلام طنین جونم[:S023:
چقدر خوبه که زود زود اپ می کنی خیلی دوست می دارم
اینشولی
به نظر من واسه جشن شما که روحیتون با شلوغی سازگارتره اگه با دوستاتون بگیرین خوبه
ولی دو نفره بهتره هااااااااااااااااااااااااا

ای بابا شما که منو گیج کردین!

برای تو دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:21 http://www.dearlover.blogfa.com/



سلام

به نظر من یک چشن براش بگیر اما نگذار خودش بفهمه تا سورپرایز بشه

اوهومممممم

سارا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:23 http://mehretaban.blogfa.com

یه جشن توپ دو نفره اونم بیرون خیلی خاطر انگیز میشه.چون فرصت بیشتری دارین تا حرفای عشقولانه بزنین.اما اگه مهمونا بیان پیشتون باید همش حواستون به مهمونا باشه و لذت کمتری می برینوبه نظر من یه جای توپ رزرو کن بعد با ناقلابازی بکشش اونجا و سورپرایزش کن.
خوش باشی گلم.تولد عسلیت هم مبارک باشه.

اممممممممم نمی دونم خب! ):

فائزه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:24

سلام طنین جونی
خیلی عالی که میخوای برای همسری تولد بگیری ولی چه فایده این مردها که اصلا از این کارا نمیکنن اصلا بلد نیستن سورپرایز کنن فقط به همون کادو گرفتن بسنده میکنند
بهتره برای سورپرایز کردن همسری همه دوستاش رو دعوت کنی و براش مهمونی بگیری
بعدشم از طرف من و همسریم به همسریت تولدش رو تبریک بگو

آره خواهر ):
قربونت برم عزیزم مرسی

دخملی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:37 http://manohamsarijunam

طنین جون سلام به نظر من همسری تو سورپرایز کن اما هر طور که فکر می کنی اون دوست داره من با اجازه لینکت می کنم تو هم دوست داشتی منو لینک کن و بهم سر بزن

سلام عزیزم.مرسی از رهنماییت گلم.منم لینکت کردم

دزی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:43

منم با بهار موافقم
سلام
یه جشن خوشمل بگیر و دوستای خوبت که باهاشون رفتی توی پارک و ویتامینه خوردی رو دعوت کن
منو بهار هم کمکت می کنیم
اگه ماری داشتی
حالت چه طوره ؟ خوبی ؟

دلم برات تنگیده

((: الهی قربونت برم من عزیزکم
کجایی تو خانوم خانوما؟ دلم تنگ شده هاااااااااااا.دوست جونام که حتما حتما هستن *:

خانوم گلی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:59 http://bo0os-bo0os.blogfa.com

وایییییییی خدا شما بخاری روشن کردین؟
یه جشن دونفره ی عاشقونه و رمانتیک و خیلی یلی زیبا میتونه تا ابد توی ذهن هر دوتون بمونه
خو من اگه جات بودم و پیش آقاییم بودم همه جای خونه شمعای رنگی روشن می کردم روی میزو با رزای سرخ و مریم تزیین می کردم از در خونه تا میز یا سالن یا هر جای دیگه که بیشتر با همیم گلبرگای رز میریختم فضارو با عطر مریم یا یاس دل انگیزتر می کردم یه آهنگ ملایم و غذای مورد علاقه یعنی یه جوارایی چیزی که اصن انتظارشو نداشته باشه مثلا شما که زیاد مهمونی دارین یه جورایی مهمونی تکراری میشه یا شایدم نهنمیدونم
تفلد عسلیت مبارک طنین جونم
ایشالا ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰سال در کنار هم به خوبی و خوشی و عاشقونه زندگی کنین

ووووووووی خیلی عشقولانه بید:دی
قربونت برم مرسی عزیزم

گ دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:59

http://m-ylife.blogfa.com/
این آدرسشه . ۳ تا پست آخر .

http://i37.tinypic.com/2rh75du.jpg

این کارشم خیلی جالب بود .

میسی میسیییییییییییی

خاله ریزه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:11 http://khalehrize.blogsky.com

سلام طنین جونم؟ خوبی؟ تولد همسرت مبارک
تو که اصلا ما رو تحویل نمیگیری
اما من عاشق وبلاگت و نحوه بیانت هستم....اگه بهم سر بزنی میبینی چند بار اسمتو تو وبلاگم اوردم.. البته تازستها
به نظر من یک جشن دو نفره خیلی عالیه.... اول یک جشن دو نفری بگیر.. بعد یه مهمونی عصرونه با دوستان برید یک رستوران

سلام عزیزم.
این چه حرفیه خانومی؟ لطف داری عزیزم
لینکت می کنم

خانومی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 http://khoneye-ma.blogfa.com/

تفلد عسلی پیشاپیش مبارک
هم جشن بگیری خوبه هم دونفره
شب تولدو دو نفره جشن بگیرین فرداشو اون همه دوست جونی رو که دارین با هم دعوت کن کلی هم کادو میارن

ای خدااااااااا من بالاخره نفهمیدم چیکار کنم!!!!!!!!!!!! ((:
اوهووووووووووم کادو حال می ده :دی

raheleh سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 http://ghasedak1981.blogfa.com

vayyyyyyyyyyyyyyyy
bache malume to kojaee?
mordam az tars
goftam khodaee nakarde etefaghi nauoftade bashe barat

نه بابا بادمجون بم آفت نداره :دی

الهام سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 http://spicylife.blogfa.com

سلام طنین جون

با اجازت ارشیوتو خوندم خیلی جالب مینویسی

میتونم الینکت کنم؟

معلومه که می تونی عزیزم
منم لینکت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد