عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

عاشقانه های من و عسلیم

زندگی قشنگ طنین و عسلی

جامعه داره به کجا می رسه؟

دیگه حالم داره از بعضی از آقایون به هم می خوره.آخه یه آدم تا چه حد می تونه بی شخصیت باشه؟ نمی دونم چی بگم؟

فک کن مثلا توی اوج خستگی داری توی خیابون راه می ری بعد یه ع و ض ی بر می گرده زر زر می کنه .بعد اون موقع است که دلت می خواد خر خره طرفو گاز بزنییییییییی.تازه جالبیش اینجاست که همه رقم موجود است! از ۱۵ ساله گرفته تااااااااااااااا ۸۰ ساله.

خدایا منو بکش راحتم کن!

مسخره است ! شایدم گریه داره ! ... نمی دونم!
می دونین احساس می کنم این قضیه خیلیییی ریشه دار تر از این حرفاست .

بعضی ها عقده دارن چون کسی بهشون توجه نکرده.بعضیا یه قسمت از بدنشون بیشتر از بقیه جاها کار می کنه!!!!!!!! بعضیا کرم دارن! بعضیا ....

ولی جدا وقتی عمیق به این موضوع فکر می کنم احساس می کنم مهمترین چیزی که می تونه دلیل محکمی برای این موضوع باشه - و توی جامعه ما شدیدا داره پیشرفت می کنه- بی دینی هست.دیگه کسی به اخلاقیات اهمیت نمی ده.دیگه کسی از خدا نمی ترسه....

بعضی وقتا وحشت برم می داره از زندگی توی این اجتماع....

حد اقل کاری که می تونم بکنم اینه که خودم آدم باشم.

همین!

نظرات 15 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 http://ghazal777.blogfa.com

طنین جون واقعا حق داری منم دیگه حالم داره بهم میخوره واقها از اون پسر بچه تا اون پیرمردش دیگه واقعا حیا ندارن نمیدونم چرا قیح بعضی مسائل ریخته دیروز داشتیم با خواهرم میرفتیم بیرون جفتمون تیپ خیلی ساده نه ارایش هیچی اگه بدونین حتی پیرمردها هم یک چیزی میگفتن انقدر حرص خوردم که همه رو به یک چشم میبینن

بهار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 http://www.bicharedel.blogfa.com


من دیگه حالم داره از همه چیز این م م ل ک ت گ....ه بهم میخوره ..... از فرهنگش گرفته تا اقتصاد و س ی ا س ت.ش

هانیه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 http://man-arash.blogfa.com

سلام طنین جونم
نبینم طنین خوشحال اینجوری غصه بخوره
بابا ولشون کن اینا مگه ارزش اینو دارن که اینجوری ذهنت رو بهم بزنه؟
اصلا برات مهم نباشه
من اینقدر سعی می کنم بی تفاوت باشم که اصلا نمی شنوم کی چی گفت
واگرنه بخوای حرص بخوری که خیلی اذیت میشی

بهار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چقدر ناززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
الهی قربونت برم دخمل خوشمل من

بهار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:47

وااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
چرا کامنتم اینطوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟

دزی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:53

منم باهات موافقم عسیسم

دزی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:54

خیلی جامعه بدی شده

نیلوفر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 http://niloufar700.persianblog.com

آیییییییی گفتی
قربون دهن آدم چیز فهم

وبلاگت فیلتر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دزی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02

فکر کن ...

دل نوشته من .. فائزه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20

طنین جونی حق داری عزیزم
خودت رو ناراحت نکن این مملکت درست بشو نیست باید تحمل کنیم
این آدمها نمیخوان به خودشون بیان و خودشون رو اصلاح کنن دیگه نمیشه از اونا هیچ توقعی داشته باشیم تا زمانی که احم.... رئیس ... هست همینه بدتر هم میشه خدا لعنتشون کنه

خانومی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:23 http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

lمتاسفانه ......
وضع خیلی خرابه !

الهه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:33 http://ourdaily.blogfa.com

مم موافقم اینا همش از بی دینیه

نیلو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:21

ولی من می گم از بی دینی نیست. بابا این همه کشور غربی داریم که اصلا زن ها هیچ پوششی ندارن توی خیابون ها. ولی به خداوندی خدا از ما در امان ترند. پسر بچه ی ۱۵ ساله چیه؟!! ۱۰ ساله اش هم به من حیذی کرده.
من علت همه ی این بدبختی ها رو محدود کردن جوون ها و کلا مردم می دونم.
اون موقع ها یا در کشورهای دیگه هر کی هر جوری هست باشه. ولی لینجا ما باید به احترام آقایون و خانوم ها به زور رفتارهایی رو کنیم که اونا می پسندن. خب نتیجه اش هم می شه همین.
تازه این که تو خیابونه. چه مفتضحاتی که تو خونه ها به خاطر همین محدودیت ها به بار نمی آد.
دیگه حالم داره از این مملکت به هم می خوره

الهه(جون جون و گلم جون) سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:34


همه جا همین وضعه عزیزم
داره حالم بهم میخورههههههههههههههه
جالبه که هیچ گروه سنی خاصی هم ندارن


ببینم اینکه یه قسمتی از بدنشون بیشتر کار میکنه یعنی چه؟ من نفهمیدممممم

دزی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44

اگه تونستی اونورا بیا
آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد